Pitkälti sitä ajamisen riemua ei kuitenkaan riittänyt, vaan rupes nykiin uudestaan (pa-hana ON-asennossa) kunnes hyyty lopunkin ja lopputuloksena hetken starttiyrittelyjen jälkeen n. 3 kilsan lykkiminen lähimmälle mieleen tulleelle kylmäasemalle.
Tankkasin, olikin aika vähis menovesi, mutta ei loppu. Yritin startata, vähän yritti, mutta kone rääkäisi siihen malliin, että säikyksissä lopetin ja tulin vilkaisseeksi alle, ja löysin tuoreen, kohtuukokoisen öljylätäkön. Peruuttelin lykkimällä pyörän pois tankilta, öljyläikkävana seurasi. Lykin pyörän sivuun ottaakseni tuumaustauon, enää vain satunnaisia läikkiä. Nopean tilannearvion jälkeen lykiin pyörän viereiselle ilmaisparkille ja kävelin yösydännä loppumatkan kotia. Tänään kävin sitten paremmassa valaistuksessa tutkimassa vähän, mistä vuoto mahtaisi tulla ja paikallistin sen tässä keskustelussa olleen [img="http://yccf.fi/foorumi/download/file.php?id=1044"]kuvan[/img] alueelle, vaapaan anturin yläpuolella oleviin kuusiokoloilla kiinni olevaan kanteen, eli ilmeisesti siihen kohtaan, jossa kytkinvaijeri menee sisään vaihdelaatikkoon.
Mitä tehdä? Työkalut ovat tietenkin 400km:n päässä siellä missä teen kaikki muutkin huoltoni ja tietotaito prätkistä luokkaa aloittelija.
Että se siitä Ruotsin ralliin osallistumisesta vissiin sitten?
Ketuttaa...
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Edit: Pyörä siis Virago XV700.