Talvi customointia ?

Yllä oleviin kategorioihin sopimaton kustomointiin, säätöön ja korjaukseen liittyvä keskustelu, kuten tallin varustus, huolto-ohjeet, työkalut, nostimet, omaviritelmät ym. huoltovempeleet.
Ernesti
Viestit: 14
Liittynyt: 10 Huhti 2009 16:23
Moottoripyörä: Drag Star Classic 650

Re: Talvi customointia ?

Viesti Kirjoittaja Ernesti »

Moi!
Meikäläisen tarkoituksena olisi laittaa laukut, kun vaan mieluiset löytyisivät, niin ulkonäöllisesti kuin hinnaltakin. Jos jollain on ehdottaa jotain tiettyä mallia DragStar Classiciin 650, niin otan mielelläni ehdotuksia vastaan.

Jonttu
Viestit: 152
Liittynyt: 08 Loka 2008 10:40

Re: Talvi customointia ?

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Katohan tää linkki, on ainakin edulliset :)

http://www.louis.de/index.php?media=kat ... r=10025553

t. Jonttu
If yuu vont ty ket samveer pifoor sanset yuu käänt stop ät evri Pimphaus

Ernesti
Viestit: 14
Liittynyt: 10 Huhti 2009 16:23
Moottoripyörä: Drag Star Classic 650

Re: Talvi customointia ?

Viesti Kirjoittaja Ernesti »

Joo ei hullummat, eikä liikaa "tinkentakelia". Pitänee harkita. Kiitti vinkistä

Rainer
Viestit: 134
Liittynyt: 26 Elo 2009 16:17
Yccf:n luottamustoimet: Etelän kuvernöörineuvoston jäsen 2009-10 ja 2010-11
Hallituksen jäsen 2011-12
Moottoripyörä: Roadstar 1600

Re: Talvi customointia ?

Viesti Kirjoittaja Rainer »

Putkien vaihto (huilut uusiksi), uusi matkustajan satula (Verhoomo Nappa modifioi), isojen nahkalaukkujen hankinta, korkeampi ja leveämpi sissi, kuskin selkänoja, iskari/jousi-yhdistelmä uusiksi (hakkasi jo yksin ajaessa pohjaan, h...n kallis :x ), normaali huolto (öljyt, suodattimet, tulpat jne), eturengas, siirtosarja kuskin astinlaudoille (laudat hankasi pienessäkin kallistuksessa asfalttiin).

Siinähän sitä, työniloa kaikille.
Fingerpori ehdotti, että YCCF-tatuointi olisi varteenotettava vaihtoehto.

KKo
Viestit: 306
Liittynyt: 13 Syys 2009 10:37
Yccf:n luottamustoimet: Länsi-Suomen kuvernöörineuvoston jäsen 2013-2014
Moottoripyörä: Triumph Trophy SE 2013

Re: Talvi customointia ?

Viesti Kirjoittaja KKo »

Moro,

mie just korjasin matkustajan oikeanpuoleisen custom-jalkatapin niin, ettei se nyyskötä pakarin päällä. Tuota pakariputkien "avartamista" olen miettinyt. Josko porakoneella & pitkällä terällä sais saundit kustomoitua kohilleen? :twisted:

Eikös sekin ole kustomointia, jos hommaa perinteisen akun tilalle geeliversion?
:roll:
KKo

"Sen se tekköö."

alonzso
Viestit: 3
Liittynyt: 04 Tammi 2009 12:59
Moottoripyörä: XV 700

Re: Talvi customointia ?

Viesti Kirjoittaja alonzso »

Mulla ois tämmöset suunnitelmat:
Penkin paikkaus ja samalla täytteen lisääminen penkin alkupäähän, ettei pitkässä ajossa valuisi tankin päälle istumaan :)
Rekisterikilven siirto sivulle
Letkujen ja johtojen (koriste) päällysteet pitäisi uusia (jos joku tietää mistä saisi metritavarana tämmöistä niin laittakaa yht.tietoja)
matkustajan jalkatappien uusiminen (ehkä)
+ normaalit huollot
-
XV700 vm 1985

Avatar
Ves@
Viestit: 1675
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:23
Moottoripyörä: XV 1100

Re: Talvi customointia ?

Viesti Kirjoittaja Ves@ »

Koriste spiraalia saa mp-tarvikekaupoista tosin ite tekemällä ehkä ainakin erinäköiset kuin muilla :D
FTW
Pr of CH´s

Avatar
Upi
Viestit: 191
Liittynyt: 30 Elo 2009 09:04
Moottoripyörä: Yamaha Roadstar 1600

Re: Talvi customointia ?

Viesti Kirjoittaja Upi »

Upi kirjoitti:-etujouset, progressiiviset (vaihdettu)
-korkeemmat raiserit (vaihdettu) sarvet vaihdettu jo kesällä
-takavalo LED (vaihdettu)
-vilkut LED (vaihdettu)
-sivu kilpiteline (tehty)
-etu lokarin ja sivu koteloiden maalaus (maalattu)
-etu jalkatappien vaihto (vaihdettu)
-penkin madallus (työn alla...)

Jos tuossa olis yhelle talvelle tarpeeks muutoksia... 8-)
Mopo alkais olla tuunattu tälle talvelle. Tulis vaan jo suvi että pääsis ajelee ja säätää kaasarit kohilleen
Edit: Tupakan sytytin myös asennettu :D
Viimeksi muokannut Upi, 03 Helmi 2010 20:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
akkipaa
Viestit: 166
Liittynyt: 23 Huhti 2009 14:32
Moottoripyörä: Yamaha XVS 650 Drag Star Classic

Re: Talvi customointia ?

Viesti Kirjoittaja akkipaa »

Upin kaa samassa vaiheessa, tosin vaatimattomammin tempuin, ei parane paljoa kehua, progressiiviset jousetkaan ei oikein näy päällepäin. Ajatuksena muillekin, joilla on samoja tarpeita:

Poistin AIS:in putket, mutten boxia. Boxiin virittelen vielä pakkasten lauettua releet ja nipun johtoja, joten pitkään piinannut releen paikkaongelma ratkeaa. Entisessä versiossa rele oli akun hihnan alla ja se oli aina tiellä. Sylinteristä tulevat putket muuten tulppasin 12mm puristusvesijohtoliittimillä, ei ehkä ihan hirveesti silmiähivelevää tuunaamista, mutta kun maalipurkki on sulanut, vedän ne vielä mustalla.

AIS:sista jäljelle jääneet kumiputket liitin (toinen oli jo tietty valmiina) kaasareihin ja jätin 20cm näkyviin, joten kaasarien synkronoinnissa ei enää näpit pala. Kun vielä jostain saisi oikean liittimen (kaasarista AISsiin menevän letkun keskellä) toisen putken päähän niin homma olisi bueno. Tarjotkee, jos on jäänyt osa itelle laatikon nurkkiin pyörimään.

Pete 1340
Viestit: 18
Liittynyt: 09 Loka 2008 08:44
Moottoripyörä: Wild Star 1600

Re: Talvi customointia ?

Viesti Kirjoittaja Pete 1340 »

Pyörä vielä aivan kappaleina, uudet maalit pinnassa ( kun vain kuivuisi jotta pääsisi jatkamaan osien hiomista) ja laatikollinen kromi hilpettä odottaa asennusta. Perä laskettiin jo syksyllä ennen ajokauden loppua ja samalla siirrettiin astinlautoja. Laserleikkaamoon menossa muutama itsevalmiste osa leikattavaksi ja Harrikan sivulaukut odottaa asennusta kun saisi lokasuojat paikalleen. Sivuposket muutettu ja AIS olisi tarkoitus poistaa. Takalokari lasikuidusta ja etu Harrikan tehtaan raakavalmisteesta. Putket vielä harkinnassa. Takavalo ja vilkut kehitteellä samoin etu vilkut. Ape hangeri on myös harkinnassa. Lisäksi entiset lisävalot joutaa vaihtoon, niissä palaa hermot polttimon vaihdon yhteydessä, joku suunnittelija on luonut kyseisistä lampuista sellaiset että kaikki osat lentää pitkin pihaa heti kun kannen avaa.
Pete1340

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu korjaamokeskustelu”