Kovien Givi-Laukujen kiinnitys DS 650 Customiin

Täältä löytyy apua, jos on tarvis asentaa lisälaitteita, kuten tuulisuojaa, kaatumarautoja, navigaattoreita, pehmoleluja ym. härpäkkeitä.
Freddie
Viestit: 15
Liittynyt: 09 Maalis 2009 14:57
Moottoripyörä: Yamaha Dragstar 650 -97

Kovien Givi-Laukujen kiinnitys DS 650 Customiin

Viesti Kirjoittaja Freddie »

Moro!

YCCF kautta minulle tarjottiin hyvänkuntoiset kovat Givi-laukut jotka olivat kuulemma olleet Dragstaarissa kiinni. Hinta oli hyvä ja tulivat eilen postissa. Isot kiitokset tästä myyjälle!
Kuva KuvaKuva
Nyt pitäisi sitten saada ne viritetty siihen pyörään. Kuvissa näkyy laukku malli ja sitten itse teline. Ensimmäinen kysymys on (voi olla tyhmä) mutta mihin tuo ns. välirauta tulisi kiinnittää? Yritin löytää sopivaa kohtaa mutta en sellaista löytännyt!

Sivukiinnitys raudassa on isompi kuin minun pyörässä, elikkä rauta on todennäköisesti sitten ollut DS 1100 kiinni, eroa näyttäisi olevan noin 5 cm. Koska vilkut pitää siirtää, niin uskon että vähän rautoja vääntämällä saan ne sopimaan siihen sillä tavalla että toinen kiinnike tulee siihen vilkunkiinnitys reikään, mitä luulette? Toinen vaihtoehto pyytää jonkun hitasarin siirtämään koko kiinnikettä? Kolmas olisi että ostaa uuden raudan, mutta niitäkään en ole löytänyt?

Onko jollain tällaisia laukkua käytössä XVS 650 Customissa, ja millaisia laukkutelineitä tai kiinnitysratkaisuja teillä on?

- Freddie-

Abe
Viestit: 12
Liittynyt: 16 Loka 2008 11:59

Re: Kovien Givi-Laukujen kiinnitys DS 650 Customiin

Viesti Kirjoittaja Abe »

Ns. välirauta kiinnitys takalokariin, rekisterikilven tuen kanssa samaan pulttiin.

Freddie
Viestit: 15
Liittynyt: 09 Maalis 2009 14:57
Moottoripyörä: Yamaha Dragstar 650 -97

Re: Kovien Givi-Laukujen kiinnitys DS 650 Customiin

Viesti Kirjoittaja Freddie »

Kiitos vastauksestasi Abe. Näin vähän ajattelinkin, mutta ei se näyttänyt sopivan ja pultti on myös aika heikon näköinen (ohut) joten jotenkin epäilin sitä ratkaisua. Luulen silti että ehkä ns. välirauta on jossain vaiheessa ollut irti ja jos sen irrottaisi ja laittaisi toisinpäin niin silloin se ehkä sopisikin tuohon rekisterikilven tuen pultin kohdalle.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Himmelit”