Highway Hawk Dragon pipes

Täältä löytyy apua, jos on mp:ssä liian tuhnuiset äänet.
Avatar
Ves@
Viestit: 1675
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:23
Moottoripyörä: XV 1100

Re: Highway Hawk Dragon pipes

Viesti Kirjoittaja Ves@ »

Moro Bugbear

Hyvältähän nuo kuulostaa kännykällä kuvatuksi...
Samantapaista melskettä noi mun Silvertailitkin pitää ja mittari näyttää 107,5 dB(A) 5500 rpm:llä,
tietty toisten mielestä liikaa, mutta josko edes hirvet pelkäis :mrgreen:
Tietty meitä uhkaavalle katsastuskeikalle on turha noilla äänenpaineilla mennä, mut tulee jos on tullakseen.
Mä vaihdan vaan sisuskalut ja taas on hiljaista, niin hiljaista :D

ps, vieläkös sulla on kinkki (QM250), mulla on tuol tallissa, en oo malttanut vielä myydä pois.
FTW
Pr of CH´s

Avatar
bugbear
Viestit: 276
Liittynyt: 08 Touko 2009 19:42
Oikea nimi: Mika Tirkkonen

Re: Highway Hawk Dragon pipes

Viesti Kirjoittaja bugbear »

Annoin kinkin vaihdossa. Tosin rahallisesti olis ollut sama vaikka olis pitäny kylä mopona.
Ensimmäinen hullun merkki jos luulee itseään viisaaksi.

Avatar
riku
Viestit: 742
Liittynyt: 10 Loka 2008 11:06
Yccf:n luottamustoimet: Länsi-Suomen kuvernöörineuvoston jäsen 2007 -2010
Moottoripyörä: ROYAL STAR 1300 A TOUR CLASSIC -97 + perävaunu McAvec
Oikea nimi: RISTO SALO

Re: Highway Hawk Dragon pipes

Viesti Kirjoittaja riku »

Sikahienot soundit...itellä samanlaiset putket mutta V-4...
Member of YCCF/YCCC/SRF/SREU/ISRA

Avatar
bugbear
Viestit: 276
Liittynyt: 08 Touko 2009 19:42
Oikea nimi: Mika Tirkkonen

Re: Highway Hawk Dragon pipes

Viesti Kirjoittaja bugbear »

Nyt on alkanut ilmetä putkessa paukuttelua moottorijarrutuksessa. Olisko tämä se suutinsarja josta voisi olla apua http://www.pr-powercontrol.fi/shop/prod ... .php?p=953
Cobra asennusohje mainitsee jonkun cobra suutinsarjan, mutta niitä ei näytä löytyvän Suomesta miltään firmalta.
Ensimmäinen hullun merkki jos luulee itseään viisaaksi.

Avatar
Ves@
Viestit: 1675
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:23
Moottoripyörä: XV 1100

Re: Highway Hawk Dragon pipes

Viesti Kirjoittaja Ves@ »

Dynojettia kehiin joo...
Mulla ei pauku putkissa ja ainakin xv1100:ssahan on venttiili joka estää putkeen ampumisen...
Toisten mielestä se on miehekästä kun paukkuu, ilmeisesti tykkäävät vaihdella palaneita pakoventtiileitä :mrgreen:
FTW
Pr of CH´s

Freddie
Viestit: 15
Liittynyt: 09 Maalis 2009 14:57
Moottoripyörä: Yamaha Dragstar 650 -97

Re: Highway Hawk Dragon pipes

Viesti Kirjoittaja Freddie »

Jani kirjoitti:
-Ves@- kirjoitti: hommasin Silvertailit + racingkitillä lisää ääntä.
Dynojetin suutinsarja + K&N ilmansuodatin.

Tuo homma itselläkin edessä. Mitähän tuollaiset tuli kustantamaan?

Motarin ropaamisesta ei kokemusta ole, mietin onko rakettitiedettä vai meneekö samoilla taidoilla joilla mopoja/datsun 100A:ta on aikanaan korjailtu :lol:
Kaippa paikallisen korjaamon palveluita voisi miettiä käyttävänsä myös, kustannuksia tietysti tulee lisää...
Tervehdys,

Olen käytettyjä putkia metsästänyt mutta kun niitä ei tunnu löytyvän niin taitaa tuo setti olla edessä. :D Pyöräni on XVS 650 vuodelta 1998 ja nyt vähän mietityttää tuo Dynojetin asennus. Ohjeet ilmeisesti kunnossa ja kun on huolellinen niin saa varmasti kaasarit irrotettu, purettu ja koottu mutta mistä tietää mikä suutinkoko on se oikea? Olisi mukavaa jos onnistuisi ekalla yrityksellä ettei tarvitsisi tehdä koko homma alusta! :)
Onko vinkkejä tai tietoa mikä suutinkoko toimii parhaiten Silvertailien kanssa?

Avatar
Ves@
Viestit: 1675
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:23
Moottoripyörä: XV 1100

Re: Highway Hawk Dragon pipes

Viesti Kirjoittaja Ves@ »

Dynojet suutinsarjassa on kaikki tarvittavat suuttimet ja ohjeet mukana, ainakin mulla oli.
Ei siinä kummempia tarvinnut miettiä asentaessa, paitsi että onko tuo imupuoli avarampi jolloin sarjassa olevat suuremmat suuttimet käyttöön.
Tietty jos tutkii orggis-suuttimet ja niiden numerot ja laittaa 10 - 20 numeroo suuremmat, jos ei malta Dynojetsarjaa hommata.
No, seuraava saa sitten taas kommentoida asiaa penkityksellä, mutta tulee sekin hintoihinsa kun siellä alkaa neuloja nostella ja kaasareita purkaa.

Näin tällä kertaa...

Ves@
FTW
Pr of CH´s

Freddie
Viestit: 15
Liittynyt: 09 Maalis 2009 14:57
Moottoripyörä: Yamaha Dragstar 650 -97

Re: Highway Hawk Dragon pipes

Viesti Kirjoittaja Freddie »

Ok, en ole niinkään metsästämässä lisää tehoja kunhan vaan saisi vähän muhkeammat äänet ja pyörä toimisi kuten ennen niin olen tyytyväinen! :mrgreen: En siis usko että penkittäminen olisi minulle tärkeätä jos saan homman pelittämään ilman sitä, vai olenko ihan hakuteillä? :o

Mutta olisi vielä muutama lisäkysymys:
- Riittääkö suuttimien vaihto vai pitääkö myös neulat nostaa? Kuinka iso hyöty neulojen nostosta on?
- Jos jättää orkkis ilmasuodattimen paikoilleen niin onko putkien vaikutus niin suuri että kannattaa vaihtaa suuttimet?

Kiitos ja kumarrus! 8-)

Weetu
Viestit: 4
Liittynyt: 01 Loka 2009 18:54
Moottoripyörä: XV750

Re: Highway Hawk Dragon pipes

Viesti Kirjoittaja Weetu »

Tilasin täältä just noi HH Dragonputket.

http://www.customparts4less.com/epages/268147.sf

Tuli kotiovelle hintaan 140 Egee. Oli nimittäin etukäyrässä pikku skraadi ja ennen kuin lähettivät, kysyivät että kelpaako vai tilataanko tehtaalta uudet. No se jää jalkatapin taa joten ei haittaa, sain 65 e alennusta. Lähettivät digikuvan tietysti ensin.

Äänet on kovat, onhan niissä sisällä joku "baffeli", mutta silti paukuttaa. Hyvä juttu :)
*** josse kerta toimii niin miks sää ropaat sitä koko ajan? ***

Avatar
jerkku63
Viestit: 119
Liittynyt: 10 Joulu 2009 18:35
Moottoripyörä: yamaha xv 1100 viraco

Re: Highway Hawk Dragon pipes

Viesti Kirjoittaja jerkku63 »

komeet äänet,mutta ei noilla voi lähtee kerrostalon parkkikselta...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pakoputkisto”