Puuttuva tiiviste
Puuttuva tiiviste
Viragosta puuttuupi näköjään etummaisesta sylinteristä alkukäyrän ja vaimentimen välisestä liitoksesta tiiviste, kai siinäkin pitäisi sellainen olla Kuinka todennäköistä on että tuo aiheuttaa laihalla käymisen ja pauketta ko. putkessa/ pytyssä? Tulppa on 20km lenkin jälkeen aivan valkoinen, taaempi väriltään ok. Ei tunnu seosruuvin aukaisu vaikuttavan tulpan väriin mitenkään, enkä ole sprayllä löytänyt imuvuotoja. Onko tuo startti sprayllä testaaminen kuinka luotettava keino?
- jaska
- Viestit: 148
- Liittynyt: 09 Loka 2008 21:26
- Yccf:n luottamustoimet: Pohjois-Suomen kuvernööri 2009-2011
Useampi kausi Pohjois-Suomen kuvernöörineuvostossa - Moottoripyörä: DragStar 1100
- Oikea nimi: Jaska
Re: Puuttuva tiiviste
Voiko siitä aiheutua laihalla käymistäkin?
No paukehan saattaa johtua siitä, että palamatta jäänyt polttoaineseos saa vuotavassa pakoputkessa happea, ja pääsee syttymään siellä pakoputken sisällä. Putken tiivisteet ovat käsittämättömän kalliita, enkä ainakaan itse ole niitä aina viitsinyt uusia. Vaimentimia kun on saattanut joutua irroittelemaan useaankin otteeseen.
Eikös tuon tiivisteen vaikutus selviä helpoiten laittamalla uusi tiiviste. Kerrot sitten meille muillekin kokemukset
No paukehan saattaa johtua siitä, että palamatta jäänyt polttoaineseos saa vuotavassa pakoputkessa happea, ja pääsee syttymään siellä pakoputken sisällä. Putken tiivisteet ovat käsittämättömän kalliita, enkä ainakaan itse ole niitä aina viitsinyt uusia. Vaimentimia kun on saattanut joutua irroittelemaan useaankin otteeseen.
Eikös tuon tiivisteen vaikutus selviä helpoiten laittamalla uusi tiiviste. Kerrot sitten meille muillekin kokemukset
- Jaska
Re: Puuttuva tiiviste
Testiajo suoritettu. Heitin ennen töihinlähtöä liitokseen massaa noin koe mielessä, eipä tuo vaikuttanut mitenkää. Täytyy etsiä syytä laihalla käymiseen bensansaanti puolelta, irrotella ja putsailla kaasarit kunnolla.