cobran putket
cobran putket
tilasin viragoon cobran putket ja aloin irrottelemaan alkuperäisiä. miten helv... saa takapytyn putken pois päästämättä konetta tai katkaisematta putkea?
Mopolla kuuhun
Re: cobran putket
Siellä koneen alla pitäisi olla alkuperäisissä putkissa liitos. Siitä klemmari löysällä ja lievää väkivaltaa käyttäen vasaralla ja taltalla isket putken irti. Alkuperäisessä putkessa on aika tiukka tiiviste liitoksessa. Se saattaa vähän ahistaa sitä.
Ensimmäinen hullun merkki jos luulee itseään viisaaksi.
Vastaus jo tulikin, mutta olis helpompi neuvoo jos tietäis mikä Virre lie kyseessä
Hiukan asiatonta, mutta kuitenkin...
Hiukan asiatonta, mutta kuitenkin...
FTW
Pr of CH´s
Pr of CH´s
virre on 750. tuleeko muuten noi cobran putket täydellisinä vai pelkät vaimentimet eli ett alku käppyrät jää alkuperäisinä
Mopolla kuuhun
Alkukäyrät jää entiset. Sitten tarviit vielä supistajan takaputkeen. Cobra on sen verran isommalla reijällä että ei saa kiristettyä kiinni muuten.
http://www.storm-motor.fi/shop/Publishe ... G-80-47310
http://www.storm-motor.fi/shop/Publishe ... G-80-47310
Ensimmäinen hullun merkki jos luulee itseään viisaaksi.
- Zer0 the Her0
- Yccf:n luottamustoimet: Itä-Suomen kuvernööri 2009-2011
Idän tiedottaja 2011-
EAK-tiimin jäsen 2014- - Moottoripyörä: Kawasaki VN 1700 Classic Tourer -10
Liekö kellään kokemuksia Cobran Power Pro 2-1 putkista DS 1100:een? Tuli nimittäin tilattua moiset putket ja asennus olisi ensi viikolla. Tulenko riemuitsemaan vai kovin suuresti pettymään?
Nimim. Suottako pidättelen, jos on löysät jo housussa
Edit by Mode
Siivottu hieman asiattomuuksia (Sori , korjailin nyt itse tekstin kauniimmaksi. ZtH)
Nimim. Suottako pidättelen, jos on löysät jo housussa
Edit by Mode
Siivottu hieman asiattomuuksia (Sori , korjailin nyt itse tekstin kauniimmaksi. ZtH)
Viimeksi muokannut Zer0 the Her0, 21 Huhti 2010 11:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Olen tunteellinen kuin raskaana oleva nainen." Vastarakastunut alamäkihyppääjä Toni Nieminen (Me Naiset 4/2014)
moi
mistä tilasit putket,ollu sama mielessä?
- Zer0 the Her0
Idän tiedottaja 2011-
Jokikone Joensuusta hoitaa homman kotiin. En nimittäin jaksa tilailla ulkomailta muutaman euron säästön vuoksi.jerkku63 kirjoitti:moi
"Olen tunteellinen kuin raskaana oleva nainen." Vastarakastunut alamäkihyppääjä Toni Nieminen (Me Naiset 4/2014)
Mulla on DS:ssä Cobran 2-in-1 ja mielestäni on ollut hyvät putket. Meteli on päätä huimaava jos kone ei ole todella hyvin säädetty, eli putket ovat oikeasti mitoitettu DS:n koneen mukaan (pakovastuksen koko, ja paikka vaimentimessa jne...). Toisaalta ko. putki taitaa olla niitä harvoja joista saa todellista vääntö tai tehohyötyä...
Asenne on puolet tavoitteesta
- Zer0 the Her0
Idän tiedottaja 2011-
Kiitos, tuossa olikin juuri sellaista tietoa, mitä toivoinkin .1883 kirjoitti:Mulla on DS:ssä Cobran 2-in-1 ja mielestäni on ollut hyvät putket. .... putket ovat oikeasti mitoitettu DS:n koneen mukaan (pakovastuksen koko, ja paikka vaimentimessa jne...). Toisaalta ko. putki taitaa olla niitä harvoja joista saa todellista vääntö tai tehohyötyä...