Hydraulic valve lifters
Since the hydraulic valve-lifting mechanism maintains a valve clearance of zero, periodic
valve clearance adjustments are unnecessary.
The advantages of this system as compared to conventional techniques include the following:
mechanical noise is reduced, the camshaft action on the valves remains unaffected by
engine speed or temperature, and the valve timing is kept stable.
venttiilien säädöstä
venttiilien säädöstä
Voisittekosuomentaa minulle nää jutut
Tämon vielä lekendaarisempaa !
Re: venttiilien säädöstä
hydrauliset venttilin nostimet eivät kaipaa säätöä(ts.automattiset).mekaaniset möykät pitäisi olla pienemmät riippumatta koneen kierroksista tahi lämpötilasta.COOL
- Stefan
- Yccf:n luottamustoimet: Kansainvälisten asioiden hoitaja 2002-2004 (?), Etelän kuvernööri 2002 (?)
- Moottoripyörä: Chang Jiang 750 -72, BMW K1200LT -06
...ja ainakin minulle uutta tietoa: venttiilivälykset pysyvät nollassa
A man gotta do what a man gotta do!
tarkoittaa että pysyvät paikoillaan.
Hydrauliset nostajat pitävät muuten välykset ihan oikeasti nollassa. Ainakin näin opin lentokonemekaanikkokoulussa vuonna kivi ja miekka... pitäisi oikeesti olla kaikissa nykyaikaisissa moottereissa. Niiden perussäätö tehdään vaihtamalla nostimet aina silloin tällöin... tai ainakin putsaamalla huolellisesti. öljynvaihdot on taas oikeesti tehtävä kun kaikki ylimääräinen moska kerääntyy juuri sinne nostajiin...
Asenne on puolet tavoitteesta
Joo,tämä on tekniikkaa joka pitää huolensäädöistä ja silti jamahan huoltokirjassa on niin huono ohje ettei sitä ymmärretä
vaan hydraulisäädöstä huolimatta säädätetään ihmisten pyörien venttiilejä turhaan.
Arvatkaas kuka ne säädöt maksaa
Noo eihän se hullu ole joka pyytää
Minä en
vaan hydraulisäädöstä huolimatta säädätetään ihmisten pyörien venttiilejä turhaan.
Arvatkaas kuka ne säädöt maksaa
Noo eihän se hullu ole joka pyytää
Minä en
Tämon vielä lekendaarisempaa !