535 virre cdi boxi
535 virre cdi boxi
Terve. Mistähän löytyy tuo CDI Boxi 535 virrestä? Täytynee tilata jostain toinen kun luultavammin on nyt sitten boxi sökö? Tuossa taas lämmittelin virreä talvisäilössä ja tuntu oudolta että toinen pytty ei lämmenny yhtä hyvin kun toinen ja kun ei meinaa oikeen pelata virre kunnolla edelleen on joko bensan syötössä tai sit jossain muualla vikaa kun röpötelee välillä ja siellä 110 ja 120 km vauhdissa niijailee, vauhti kiihtyy ja välillä ei kiihdy. Aattelin et jos kerran kipinä tulee kumpaankin pyttyyn ja puolat on ok niin kai se sitten on vika tossa boxissa. Että sellasta tällä kertaa. Kesäänhän on vielä matkaa mutta jos nyt tilailis ton boxin ja koittas sit ensi kesänä että muuttuko mikään. Sillä vaan kyselen boxin paikkaa että tulis laagista tilattua oikeenlainen kun tuntuu niitäkin olevan monenlaista. Kiitosta taas avusta!
Re: 535 virre cdi boxi
Niin muuten sellanen tuli vielä mieleen et mistäs sitä tietää mikä tää mun virre on onko se 535 H vai SH kun silläkin on jotakin merkitystä?
-
- Viestit: 19
- Liittynyt: 15 Touko 2016 07:59
- Moottoripyörä: Yamaha XV 1600 WildStar
- Oikea nimi: Jarkko Koponen
Re: 535 virre cdi boxi
Koska on Tulpat vaihdettu? Mulla menee tulpat vaihtoo joka kevät. Tekee jsut tota röpötystä 110- 120 vauhdissa. Röpöttää yläkierroksilla kun kiihdyttää. Tulpat näyttää päällisin puoli terveiltä, mutta vaihto aina auttaa...
- motoukko
- Viestit: 65
- Liittynyt: 27 Helmi 2015 11:27
- Moottoripyörä: Mopoton, toistaiseksi!
- Oikea nimi: Esa Pausio
Re: 535 virre cdi boxi
Sekoitan sen verran soppaa että emännän 535:a oli samat oireet.
Takapytty lämpeni enenpi ja tuli todella kuumaksi.
Hain vikaa oikein tosissani, tuli tulpat vaihdettu, venat katottua, kaasarit synkattua eikun jatkui vaan. Synkkasin kaasarit uusiksi ja sääsin venttiilit. Johan rupesi pelittää ja sain vääristä säädöistä melkein laitettua syyt emännän niskaan, siis vain melkein
Joten tarkista kaasuttimien synkronointi ja ventiilien välys ennen kuin mitään tilaat.
PS. Muista tarkistaa myös kaasarien kaulankumit, jos ovat murteella tekevät myös kiusaa !
Takapytty lämpeni enenpi ja tuli todella kuumaksi.
Hain vikaa oikein tosissani, tuli tulpat vaihdettu, venat katottua, kaasarit synkattua eikun jatkui vaan. Synkkasin kaasarit uusiksi ja sääsin venttiilit. Johan rupesi pelittää ja sain vääristä säädöistä melkein laitettua syyt emännän niskaan, siis vain melkein
Joten tarkista kaasuttimien synkronointi ja ventiilien välys ennen kuin mitään tilaat.
PS. Muista tarkistaa myös kaasarien kaulankumit, jos ovat murteella tekevät myös kiusaa !
Yksinäinen susi joka viihtyy erämaassa.
Re: 535 virre cdi boxi
Tehty melkein täydellinen kaasutin korjaus. Tulpat vaihdeettu uusiin nkg merkkisiin. Kaasutin synkattu moneen kertaan. Kaasutin korjauksen yhteydessä vaihdettu ylös ja alas kumiset kaulat, vaihdettu myös klemmarit koska alkuperäset oli kuolleettuneet. Venttiilit säädetty hiljan. Toi boxin paikka jos irrottas sen ja kattos et onko hapettumaa pinneissä, se on oikeestaan enää tarkistamatta.