xvs 1100 classic starttikytkin
-
- Moottoripyörä: Yamaha xvs 1100 Dragstar
- Oikea nimi: Veli-Matti Kokkonen
xvs 1100 classic starttikytkin
Moi taas. Mulla xvs 1100 classic temppuilee startatessa. Osaisko joku keretoa tai onko kokemuksia, että minkälaisia oireita alkaa ilmetä jos starttikytkin alkaa sanoa sopimustaan irti. Joskus startaa melkein normaalisti. Toisinaan menee ihan kuin jumiin eli ei pyöritä. Kuuluu ihmeellistä kolinaa ja potkii niinkuin starttia pois päältä. Jos kone käynnistyy niin se toimii ja käy ihan siististi. Kun koneen sammutta, samanmoinen kolaus kuuluu moottorin vasemmasta kyljestä? Sarttimoottori, starttirele ja akku uusittu ja kaikki liittimetkin olen käynyt läpi. Nyt ois hyvät neuvot tarpeen.
Re: xvs 1100 classic starttikytkin
Moi
Joskus taistelin myös dragstarin startin kanssa ja uusin liitteenä olevan vapaakytkimen.
Pystyy itse vaihtamaan kun tarkkana.
Hannu
Joskus taistelin myös dragstarin startin kanssa ja uusin liitteenä olevan vapaakytkimen.
Pystyy itse vaihtamaan kun tarkkana.
Hannu
- Liitteet
-
- vapaakytkin.pdf
- (64.35 KiB) Tiedosto ladattu 82 kertaa
-
- Moottoripyörä: Yamaha xvs 1100
Re: xvs 1100 classic starttikytkin
Ei muuta kuin vapaakytkin vaihtoon. Youtubessa hyviä videoita joiden mukaan onnistuu vaihtaa. Ja maailmalta löytyy kohtuuhintaisia osia, ei tarvi välttämätä olla merkki osa jos ei ehdottomasti halua,ne on aika hintavia. Itellä neljäs dragstar tällähetkellä ja kahteen olen vaihtanut.