IRIDIUMIT WILLEEN
-
- Moottoripyörä: polokupyörä 21 valve
IRIDIUMIT WILLEEN
Tietääkö joku mistä saa edullisesti IRIDIUM tulpat wild staariin, paikallinen yamaha kauppias tinkii 25€ /kpl huh..huh..kiitos ken tietää..
Re: IRIDIUMIT WILLEEN
Katseleppa tuolta http://www.eaimport.net/product_details.php?p=875
-independent-
Mie tilasin Stor motorsilta draghuun iridiumit, makso 18,90 ekua per tulppa ja nopea toimitus postitse.. Katteleppa sieltä jos sinunki pyörhään löytys.. www.stormmotor.fi
Viina tappaa hithaasti, mutta kellä pirula on kiire.
Kävin paikallisella Yamaha-myyjällä kyselemässä iridiumeja xv:hen. Tuumas vaan, että ei niistä mitään hyötyä ole - pirun kalliita vain; bensassa se on kuulemma vika jos tulppia pimenee.
Voi olla näinkin, mutta mitään kun en kokeilematta usko, niin irud pistin tilaukseen eka vihjeen perusteella. Hinta 30,60/2kpl, sis. postikulut.
Voi olla näinkin, mutta mitään kun en kokeilematta usko, niin irud pistin tilaukseen eka vihjeen perusteella. Hinta 30,60/2kpl, sis. postikulut.
Vai että Yamahakauppias on sitä mieltä, että bensassa vikaa
Mitähän sammakoita seuraavaksi tulee
Missä lie moinen putiikki, jotta tietää kiertää tarpeeks kaukaa
Myis vaan tulppia, koska noita iridiumejahan saa euroopasta n.7 euroo kappale, jotta silleen...
Mitähän sammakoita seuraavaksi tulee
Missä lie moinen putiikki, jotta tietää kiertää tarpeeks kaukaa
Myis vaan tulppia, koska noita iridiumejahan saa euroopasta n.7 euroo kappale, jotta silleen...
FTW
Pr of CH´s
Pr of CH´s
Mua mietityttää tämä tulppien pimeneminen: mulla ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa tulppien kanssa, olen lähinnä vaan vaihtanu niitä uusiin muodonvuoksi.. onko iridiumtulpista muuta käytännön eroja esim. kuumempi tai kylmempi... helpompi käynnistyvyys eli vahvempi kipinä tms?
tietää vaihtaa seuraavaksi sellaiset jos on jotain etua omassa käytössä...
Asenne on puolet tavoitteesta
Iridiumit pitäs kestää 60.000-100.000 km asti, elikkä ei tartte niin useasti vaihtaa tulppia..1883 kirjoitti:Mua mietityttää tämä tulppien pimeneminen: mulla ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa tulppien kanssa, olen lähinnä vaan vaihtanu niitä uusiin muodonvuoksi.. onko iridiumtulpista muuta käytännön eroja esim. kuumempi tai kylmempi... helpompi käynnistyvyys eli vahvempi kipinä tms?
Sen vuoksi mieki laitan irit mophoon, ettei tartte joka vuosi alkaa tankkia irrottamhaan ko tulpat vaihtaa... laiskuutta kait..
Viina tappaa hithaasti, mutta kellä pirula on kiire.
Miekii voisin ottaa iritiumi tuluppia seihtemällä eurolla kappale .
Sois sillee sopivasti .
Missä ootte nähäny tuohon hintaa ,tilataan heti,jos noilla neljän euron
nipponeilla ei pääse ko kolome kesää vain.
Sois sillee sopivasti .
Missä ootte nähäny tuohon hintaa ,tilataan heti,jos noilla neljän euron
nipponeilla ei pääse ko kolome kesää vain.
Tämon vielä lekendaarisempaa !
Tuossa näyttää olevan jotakin iridiumia: http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trks ... Categories
Kai tuolta etsimällä löytää omaansa sopivat
Varokaa piraatti iridiumtulppia...niitäkin on liikkeellä.
Kai tuolta etsimällä löytää omaansa sopivat
Varokaa piraatti iridiumtulppia...niitäkin on liikkeellä.
FTW
Pr of CH´s
Pr of CH´s