Yamahan XV 950 Racer

Netiketin mukaista keskustelua mistä tahansa aiheesta.
2612
Viestit: 331
Liittynyt: 03 Helmi 2011 13:02
Moottoripyörä: Intruder M800,Honda VT750C2,AN 400 Burgman

Yamahan XV 950 Racer

Viesti Kirjoittaja 2612 »

Se kuume iski toukokuussa 1965, eikä helpota vieläkään, @vili

Avatar
xl8r
Viestit: 485
Liittynyt: 26 Helmi 2012 19:18
Yccf:n luottamustoimet: Webmaster 2013-2015
Webtiimin jäsen 2015-
Moottoripyörä: 1993 XV250 Virago
Oikea nimi: Mikko Virtanen

Re: Yamahan XV 950 Racer

Viesti Kirjoittaja xl8r »

Kyl ihan kohtuuttoman päheen oloinen pyörä, joskaan ei kyllä musta kovin "yllätysuutuus", onhan tuota jo jonkin aikaa hypetetty internetissä.
Yccf webmaster

Pärinää!-blogi! http://parinaa.xl8r.com

1106
Viestit: 28
Liittynyt: 08 Loka 2008 07:47

Re: Yamahan XV 950 Racer

Viesti Kirjoittaja 1106 »

Ompan tuo oma virako kauniipi

mike61
Viestit: 2
Liittynyt: 25 Elo 2015 19:26

Re: Yamahan XV 950 Racer

Viesti Kirjoittaja mike61 »

Terve,35 vuotta on aikaa siitä kun olen moottoripyörällä viimeksi ajanut.Pyörän osto on kuitenkin ollut mielessä pari viime kesää ja kaivertanut sen verran että kolme viikkoa sitten menin liikkeeseen ostamaan yamahan XV 950 R custom mallia,mieli kuitenkin muuttui siellä paikanpäällä ja päädyin tähän racer versioon.Pyörä on minulle tauon jälkeen sopivan tehoinen ja muutenkin mielestäni suht ok,ainut asia näin äkkiseltään mitä voisi moittia niin on hiukan epävakaa tai semmoinen hutjakka ajaa jos nopeus on 100 km/h.Ja semmonen kysymyskin olisi että mikä nopeus on liian pieni tuolle isoimmalle vaihteelle.

Avatar
Tom Elantra
Viestit: 56
Liittynyt: 14 Touko 2015 02:10
Moottoripyörä: Honda VT750 Shadow

Re: Yamahan XV 950 Racer

Viesti Kirjoittaja Tom Elantra »

Mä kans moitin tuon pyörän epävakautta.

Ulkonäöllisesti ihan kiva, tuli vähän semmonen "Virago goes sporttinen" -ensivaikutelma, mutta omaan makuun pyörä oli koeajossa liian levoton ja tuntui sinkoilevan joka suuntaan, kun pää vähnkään käännähti koeajopäivillä havainnoimaan ympäristöä. Rauhallisemmalla kuskilla varmasti hyvä, mutta sanonta kuuluukin, että "Älä anna Motolle Vinskin pyörää, vaikka Vinski pärjäisikin Moton pyörällä." (Prätkähiiriä joskus (muksun kanssa) katsoneet ymmärtävät varmasti.), joten onnittelut nyt mike61:lle onnistuneista pyöräkaupoista ja toivottavasti tästäkin ajokaudesta tulee ko. pyörän kanssa pitkä ja nautinnollinen, mutta suutari pysyköön lestissään ja itse siin pitäydyn vanhassa romaleessani.
Katastrofitapaus.

koski
Viestit: 68
Liittynyt: 13 Maalis 2014 11:58
Moottoripyörä: Yamaha XVS950A Midnight Star '09
Oikea nimi: Petri Karjalainen

Re: Yamahan XV 950 Racer

Viesti Kirjoittaja koski »

Itse en pitänyt ajoasennosta, vaikka muuten olikin aika hyvän oloinen pyörä. Hirveän nopeasti en kyllä ajanut, vähän tyyppejä kun pääsi ajamaan motokuumepäivänä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sana on (lähes) vapaa”