Pyörän historia
Pyörän historia
Pystyyköhän jotain kautta jäljittämään pyörän historiaa? Rekisteriotteessa on kaksikin vanhaa rekisterinumeroa, ulkomainen ja kotimainen ja tietysti tosiaan nykyisin käytössä oleva. Kiinnostaisi tietää missä vaiheessa on rekisteröity Suomeen ja missä maassa on tuo ensirekisteröinti tehty. Ja miksi on kaksi kilpeä Suomesta...?
Re: Pyörän historia
Ulkomaiden asioita todennäköisesti et pysty selvittämään Todennäköisesti joku tuonu mielestään halvan pyörän maahan ja tekee jonkinnäköisen tilin ja myynyt pyörän ok hinnalla... Todellisia kilometrejä et selvitä ikinä näistä tuonti kamppeista jos ei ole ollut uudesta asti tutulla tai joku tuttu joka voi todistaa ne kilometrit...Mielestäni jotain hämärää...Jos pyörä tuodaan maahan niin rekisteröinti ja kilpi kiinni...Who knows..viisaammat kertokaa. Mutta en astuis tuohon loukkuun Joku mättää mielestäni. Jos sen halvemman haluaa sieltä muualta menee itse katsomaan ja hieromaan kauppoja That´s my opinion...
Testiajo lisäksi kertoo jo kaiken...jos pääsee kokeileen... kyllä ne sieltä löytyy ne viat jos on
Testiajo lisäksi kertoo jo kaiken...jos pääsee kokeileen... kyllä ne sieltä löytyy ne viat jos on
- riku
- Viestit: 742
- Liittynyt: 10 Loka 2008 11:06
- Yccf:n luottamustoimet: Länsi-Suomen kuvernöörineuvoston jäsen 2007 -2010
- Moottoripyörä: ROYAL STAR 1300 A TOUR CLASSIC -97 + perävaunu McAvec
- Oikea nimi: RISTO SALO
Re: Pyörän historia
Soitto TRAFIIN ja kerrot mopon rekkarin niin alkaa selkeemään
Re: Pyörän historia
Rekisteristä poisto Suomessa saattaa tarkoittaa vakutusyhtiön lunastusta ja sitten sen on joku korjannut ja taas rekisteröinyt .
Tarkasta että runkonumero on hyväkuntoinen ja luettavissa .
Minä kyselin Saksasta tietoja mutta turhaan vaikka oli huoltokirjassa merkinnät sekä liikkeen tiedot ja rekisterinumero.
Tarkasta että runkonumero on hyväkuntoinen ja luettavissa .
Minä kyselin Saksasta tietoja mutta turhaan vaikka oli huoltokirjassa merkinnät sekä liikkeen tiedot ja rekisterinumero.
Tämon vielä lekendaarisempaa !
Re: Pyörän historia
Mun pyörä on rekisteröity uudestaan kun kilpi kuulemma katosi. On ilmaisesti katkennut ja pudonnut.
Re: Pyörän historia
Pyörähän tosiaan on nököttänyt tallissa jo elokuusta Ajamaan pääsin itse pari viikkoa sitten kun sain kortin, mutta mies sen ajoi Rovanielmeltä Kajaaniin ja hyvin kulki. Halpahan se toki oli yleiseen hintatasoon nähden, edellinen omistaja oli antanut liikkeeseen vaihdossa jostain matkailuautoihin tms liittyvän hankinassa, oli matkailuautoliike mistä ostin Mutta ajossa ei ollut mitään havaittavaa puutetta, paitsi etuiskarit oli loppu, ja huollettiin, missä kävi ilmi, että ilmeisesti toinen putki oli ottanut osumaa jossain vaiheessa. Maalipinta pyörässä on todella hyvä, eli lienee maalattu jälkikäteen uudestaan, eli luultavasti tosiaan on ajettu lunastuskuntoon ja siksi tuo toinen suomalainen kilpi.
Nyt on iskarit kunnossa ja uusi jarrulevy paikallaan, niin varsin hyvin porskuttaa. Ilmeisesti on syntyjään 20 kW, mikä minulle riittää vallan mainiosti ensipyöräksi. Pari vuotta jos tuolla kestää ajella, niin sitten voikin ruveta haaveilemaan uudesta Tosin sen verran olen lyhkänen, että Virago taitaa olla malli edelleenkin, jalat yltää justiin sopivasti maahan
Onko ulkomaisissa kilvissä joku logiikka, eli voiko rekisteröintimaan päätellä rekisterinumerosta? -92 helmikuussa on ensirekistöinti tehty...
Nyt on iskarit kunnossa ja uusi jarrulevy paikallaan, niin varsin hyvin porskuttaa. Ilmeisesti on syntyjään 20 kW, mikä minulle riittää vallan mainiosti ensipyöräksi. Pari vuotta jos tuolla kestää ajella, niin sitten voikin ruveta haaveilemaan uudesta Tosin sen verran olen lyhkänen, että Virago taitaa olla malli edelleenkin, jalat yltää justiin sopivasti maahan
Onko ulkomaisissa kilvissä joku logiikka, eli voiko rekisteröintimaan päätellä rekisterinumerosta? -92 helmikuussa on ensirekistöinti tehty...