PUUSILMÄT

Netiketin mukaista keskustelua mistä tahansa aiheesta.
kossu
Viestit: 268
Liittynyt: 11 Helmi 2011 12:51
Moottoripyörä: Mitnaitti 1300 -08

Re: PUUSILMÄT

Viesti Kirjoittaja kossu »

Kirjoitus poistettu keskustelufoorumin sääntöjen vastaisena. Administraattori 27.6.2011

Eeva
Viestit: 290
Liittynyt: 08 Loka 2008 07:33
Moottoripyörä: 1100 DS Classic

Re: PUUSILMÄT

Viesti Kirjoittaja Eeva »

Kossu, väristä viis, tyhmä on tyhmä vaikka minkä värisenä :D , mutta reagoit mielettömän hyvällä tavalla kun nakkasit ne avaimet helkkariin :lol: :lol: Olisinpa saanut olla todistamassa tilannetta kun toinen penkoo pitkin puskan juuria :lol:
Jäsennumero 1482

Avatar
Ves@
Viestit: 1675
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:23
Moottoripyörä: XV 1100

Re: PUUSILMÄT

Viesti Kirjoittaja Ves@ »

Jep, puusilmät on hanurista, olkoot vaikka minkä värisiä tai edustakoot mitä sukupuolta tahansa :twisted:
Jokaisen kohdalle niitä sattuu tai tulee aivan varmasti sattumaan, toivotaan että ei sentään osu.

Tänään ei sentään puusilmä ollu paikalla, mutta bemarilla yritti jekkeri mut ohittaa, yritykseksi jäi :mrgreen:
Loppu kuskilta luonto tai autosta tehot :D

Ei sitä viragookaan niin helpolla ohiteta, tarttee olla hieman "munaa" siihen hommaan, enkä minä ole
tuolla tienpäällä pelkäämässä 8-)
FTW
Pr of CH´s

kossu
Viestit: 268
Liittynyt: 11 Helmi 2011 12:51
Moottoripyörä: Mitnaitti 1300 -08

Re: PUUSILMÄT

Viesti Kirjoittaja kossu »

No se jotenkin vaan välähti mieleen ja sillai tuurit mukana et kun siinä seistiin niin oli laittanu pakin päälle kun meinasi kait siirtää sitä ruotsin ihmettä,ei kai siit olis muuten ne nyckelit irronnutkaan :mrgreen:
Joo,ei se ihonväri tai muukaan mun käyttäytymiseen vaikuta vaan se mitä siellä korvien välissä liikkuu....ja muuten...ei täs itsekkään mitenkään täydellisiä olla :oops:

hansu
Viestit: 108
Liittynyt: 07 Loka 2008 23:27

Re: PUUSILMÄT

Viesti Kirjoittaja hansu »

Hei Kossu loistavasti toimittu. On omia kokemuksia mainitusta henkilökunnasta sen verran, että paremmin et olisi voinut reagoida.
terveisin Hansu

Avatar
J.J.
Viestit: 1211
Liittynyt: 09 Touko 2011 16:59
Yccf:n luottamustoimet: Yccf.n järkkäri, Hallituksen varajäsen 2013, Hallituksen jäsen 2014-15, Pr-vastaava 2014-17, Puheenjohtaja 2015-17, EAK-kouluttaja 2019-
Moottoripyörä: XVS 1300A -07
Oikea nimi: Janne Jylhä

Re: PUUSILMÄT

Viesti Kirjoittaja J.J. »

Taas puusilmätapaus ikävimmillään :(

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011062 ... 6_uu.shtml

Avatar
Ves@
Viestit: 1675
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:23
Moottoripyörä: XV 1100

Re: PUUSILMÄT

Viesti Kirjoittaja Ves@ »

Onneks otti kipeetä puusilmäänkin, josko muistais katella seuraavalla kerralla ympärilleen...
Paska homma silti :twisted:
FTW
Pr of CH´s

2612
Viestit: 331
Liittynyt: 03 Helmi 2011 13:02
Moottoripyörä: Intruder M800,Honda VT750C2,AN 400 Burgman

Re: PUUSILMÄT

Viesti Kirjoittaja 2612 »

Se kuume iski toukokuussa 1965, eikä helpota vieläkään, @vili

Avatar
-rane-
Viestit: 62
Liittynyt: 13 Loka 2008 15:04

Re: PUUSILMÄT

Viesti Kirjoittaja -rane- »

Täällä ilmottautuu yksi puusilmä...
Olin pysähtynyt risteykseen kolmion taakse ja vasemmalta lähestyi mopo vilkku päällä sinne mistä olin itse tulossa. No lähdinpä siitä liikkeelle kun kauhukseni huomasin, että kaveri tuleekin risteyksen läpi vilkku päällä. Just sain pysäytettyä ja kaveri väistettyä.
Mopoilija varmaan manasi minut ja kaikki muutkin kotilokuskit puusilmiksi ja ties miksi ja minä sen saatanan antennimopoksi, wannabe-bikeriksi, joka ei osaa edes ottaa vilkkua päältä. Jotain se siinä yritti vielä kikkailla jarruvalon kanssa kun peräkkäin mentiin, mutta se vilkku vaan vilkutti edelleen oikealle... :D :D :D

Viininpunainen, ilmeisesti 535, pikku pleksillä, sivulaukuilla ja peilit sellaisten mastojen päässä.
... ajoneuvoon saa asentaa hyväksyttyjä liikenneturvallisuutta edistäviä laitteita

lissu
Viestit: 350
Liittynyt: 13 Loka 2008 18:08
Yccf:n luottamustoimet: Etelän Kuveröörineuvoston jäsen 2010 - 2012,
kansainvälisten yhteyksien hoitaja 2012 - syksy 2017,
hallituksen varajäsen 2014 - 2015
hallituksen jäsen 2015 - 2017
Moottoripyörä: Yamaha Drag Star Custom 650
Oikea nimi: Liisa Tossavainen

Re: PUUSILMÄT

Viesti Kirjoittaja lissu »

Hyvä kirjoitus -rane-.
Olen oppinut ettei kannata motoristin vilkkuun luottaa; saattaa tosiaan jääneen päälle edellisestä (tai aikaisemmaasta) risteyksestä. Uskon sen oikea-aikaisuuteen vaan jos itse nään motoristin sen laittavan päälle. Saa sitä olla tarkkana puolen jos toisen :roll:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sana on (lähes) vapaa”