.

Netiketin mukaista keskustelua mistä tahansa aiheesta.
Avatar
pexi69
Viestit: 69
Liittynyt: 08 Loka 2008 17:42
Moottoripyörä: Yamaha XJ 700 Maxim 1986 sekä Yamaha XV 1600 Wild Star 2001

Re: Ajokausi keskeytyi.

Viesti Kirjoittaja pexi69 »

Ikävää luettavaa... Taidat LK edelleen haluta olla kerhon jäsen eli ole sitä!! - minä en enää jatkossa voi (MC kytkentöjeni ja joidenkin kerholaisten suhtautumisen takia) eli anna palaa kun kerran selkeästi haluat ja voit!! YCCF on hyvä kerho ja olen saanut paljon jäsenyydestäni - toivottavasti olen myös jotakin antanutkin...8-)
Carpe Diem - Bis dat qui cito dat - Dulce est desipere in loco!!

Avatar
riku
Viestit: 742
Liittynyt: 10 Loka 2008 11:06
Yccf:n luottamustoimet: Länsi-Suomen kuvernöörineuvoston jäsen 2007 -2010
Moottoripyörä: ROYAL STAR 1300 A TOUR CLASSIC -97 + perävaunu McAvec
Oikea nimi: RISTO SALO

Re: Ajokausi keskeytyi.

Viesti Kirjoittaja riku »

pexi69 kirjoitti:Ikävää luettavaa... Taidat LK edelleen haluta olla kerhon jäsen eli ole sitä!! - minä en enää jatkossa voi (MC kytkentöjeni ja joidenkin kerholaisten suhtautumisen takia) eli anna palaa kun kerran selkeästi haluat ja voit!! YCCF on hyvä kerho ja olen saanut paljon jäsenyydestäni - toivottavasti olen myös jotakin antanutkin...8-)
Mitä kummaa...minkä kytkentöjen??? 8-) 8-) 8-)

Avatar
xl8r
Viestit: 485
Liittynyt: 26 Helmi 2012 19:18
Yccf:n luottamustoimet: Webmaster 2013-2015
Webtiimin jäsen 2015-
Moottoripyörä: 1993 XV250 Virago
Oikea nimi: Mikko Virtanen

Re: Ajokausi keskeytyi.

Viesti Kirjoittaja xl8r »

pexi69 kirjoitti:Ikävää luettavaa... Taidat LK edelleen haluta olla kerhon jäsen eli ole sitä!! - minä en enää jatkossa voi (MC kytkentöjeni ja joidenkin kerholaisten suhtautumisen takia) eli anna palaa kun kerran selkeästi haluat ja voit!! YCCF on hyvä kerho ja olen saanut paljon jäsenyydestäni - toivottavasti olen myös jotakin antanutkin...8-)
Ikävää, jos moisen asian takia tarvitsee kerhosta erota :( Meitä on toki täällä niin moneen junaan kerhon suuren koon takia, että aina löytyy joku, jonka mielestä elämäntyylisi on väärä.
Yccf webmaster

Pärinää!-blogi! http://parinaa.xl8r.com

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sana on (lähes) vapaa”