Sähkötupakka

Netiketin mukaista keskustelua mistä tahansa aiheesta.
Avatar
Ves@
Viestit: 1675
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:23
Moottoripyörä: XV 1100

Re: Sähkötupakka

Viesti Kirjoittaja Ves@ »

Taitaa sitä "himoa" ja tapoja vielä jäljellä olla, jos on analogisia röyhyytelly
36 vuotta :shock:
Mutta nikotiinin tarvehan saadaan kuriin e-tupakalla :D
Tosin tästä puuttuu ne sadat lisäaineet joita röökiin on piilotettu...
FTW
Pr of CH´s

Pakkanen
Viestit: 1
Liittynyt: 26 Joulu 2011 16:36

Re: Sähkötupakka

Viesti Kirjoittaja Pakkanen »

Itse olen ollut polttamatta nyt 4kk. Poltin yli kymmenen vuotta vähintään askin päivässä. Tämmösen setin tilasin:
http://e-tupakka.info/kuinka-aloittaa-sahkotupakointi/ :P

On hyvä voin suositella muillekki tupakoinnista eroon haluaville.

Avatar
Ves@
Viestit: 1675
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:23
Moottoripyörä: XV 1100

Re: Sähkötupakka

Viesti Kirjoittaja Ves@ »

Nykyisiä vermeitä:
ProVari, 2kpl Lavatube, Bombshell, E-Power(18650), 510N,muutama 510 ja kasa eGo T...
Jotenkin noita vaan on kerääntyny pöydälle :D

Saas nähdä mitä noi Valviran nilkit keksii vielä meidän päänmenoksi...

Ves@
FTW
Pr of CH´s

vesalama
Viestit: 613
Liittynyt: 17 Loka 2008 22:13
Moottoripyörä: Yamaha XVS1300 Midnight Star
Oikea nimi: Vesa Salama

Re: Sähkötupakka

Viesti Kirjoittaja vesalama »

Tsemppiä kaikille lopettaville. Itse ollut tupakatta n.5 vuotta, sitä ennen meni aski päivässä kevyesti.
NYT olen siinä tilassa, ettei enää tee edes mieli ja alkaa tuo tupakan haju jo inhottamaan.

Mulla oli toi lopetus ilmeisen helppo, mitä täällä lukee kommentteja: pikku hiljaa eikä väkisin onnistu mulla oikein hyvin. Mitään korvaavaa en käyttänyt, kun kokeilu purkalla oli tosi ällöttävä, loppu lyhyeen.

Korvien välistä se lähtee, ei väkisin vaan pikku hiljaa. Kun saatte sen tavan tupakoida pois, olette voittaneet.

Todella paljon tsemmppiä ja kannustusta.

Savutonta uutta vuotta.
vesa
Kompetenssin on hyvä olla kohdallaan.

Avatar
jarmos
Viestit: 131
Liittynyt: 07 Huhti 2010 17:43
Moottoripyörä: Dragstar 650

Re: Sähkötupakka

Viesti Kirjoittaja jarmos »

Hep, nyt käyttäny pari kuukautta sähkötupakkaa, ja iha ok juttu, käytin nuuskaa yli 20v ja samal poltin piippua, nyt pelkkää sähkötupakkaa, et mahtava juttu on tuo. :shock:
Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se vie ilon tästä päivästä....

Heimo
Viestit: 80
Liittynyt: 16 Heinä 2010 22:24
Moottoripyörä: Virago 1000 -85, Jawa 350 -57

Re: Sähkötupakka

Viesti Kirjoittaja Heimo »

Pikkusen karkas mopo lapasesta noitten kanssa. Ensin eGo aloituspaketti, sitten e poweri ja isompia akkuja, seuraavaksi lavatube niminen laite missä pystyy säätämään voltteja. Repullinen erillaisia nestesäiliöitä ja cartomisaattoreita... Sittenhän se oli kokeiltava tehdä itse "tupakkilaite" ensin tein taskulampusta, sitten Nokian kännykästä ja tällähetkellä höyryttelen -85 vm Yamaha Viragon takavilkusta... 8-) Vaan eipä ole tarvinnu poltella normisätkiä enää aikoihin.

kossu
Viestit: 268
Liittynyt: 11 Helmi 2011 12:51
Moottoripyörä: Mitnaitti 1300 -08

Re: Sähkötupakka

Viesti Kirjoittaja kossu »

Nyt täytyy todeta että ensi kokemus tästä sähköröökistä positiivinen ja ton edellä mainitun linkin kautta tilasin ton paketin ja aineita.
Pääsin testaamaan ns. halpis versiolla eilisen päivän ja epäilyistä huolimatta tuntuu toimivan,normaalisti pari askia päivässä tavan röökiä,nyt eilen 2kpl kun akku piti ladata kun ei kestä tossa kokeilu versiossa,eli ihan jees juttu :D

JoutoJ
Viestit: 17
Liittynyt: 10 Loka 2008 22:39

Re: Sähkötupakka

Viesti Kirjoittaja JoutoJ »

Suosittelen kirjaa. Allen Carr: Stumppaa tähän. Kaikenlaista kokeilin aikanaan, ei auttanut. Kaikkein typerintä on nikotiini korvaushoidot eli purkat, laastarit ynnä muut. Nikotiinilla eroon nikotiinista, just joo. Kyllähän sekin tietysti joltakin harvalta onnistuu. Näillä lääkkeillä (Zyban ja Champix) on kyllä tehoa. Itse poltin 33 vuotta nyt olen ollut polttamatta melkein 5 vuotta. Aikanaan olin jo päättänyt, että enää en edes yritä lopettaa. Kuitenkin luin tuon kirjan ja hämmästyin kuinka helppoa lopetus oli. Enkä ole ainoa tuttavapiirissäni joka lopetti tuon kirjan avulla.

2022
Viestit: 20
Liittynyt: 02 Marras 2009 17:07

Re: Sähkötupakka

Viesti Kirjoittaja 2022 »

Mä oon hieman toista mieltä noista mielialalääkkeistä.
Mutta kukin tavallaan tekee mitä huvittaa, paskaako tuo mulle kuuluu...

Avatar
Oula
Viestit: 1053
Liittynyt: 08 Loka 2008 19:21
Moottoripyörä: Dnepr MT 10-36 Triumph 800 XRX

Re: Sähkötupakka

Viesti Kirjoittaja Oula »

JoutoJ kirjoitti:Suosittelen kirjaa. Allen Carr: Stumppaa tähän. Kaikenlaista kokeilin aikanaan, ei auttanut. Kaikkein typerintä on nikotiini korvaushoidot eli purkat, laastarit ynnä muut. Nikotiinilla eroon nikotiinista, just joo. Kyllähän sekin tietysti joltakin harvalta onnistuu. Näillä lääkkeillä (Zyban ja Champix) on kyllä tehoa. Itse poltin 33 vuotta nyt olen ollut polttamatta melkein 5 vuotta. Aikanaan olin jo päättänyt, että enää en edes yritä lopettaa. Kuitenkin luin tuon kirjan ja hämmästyin kuinka helppoa lopetus oli. Enkä ole ainoa tuttavapiirissäni joka lopetti tuon kirjan avulla.
Kirjaa en lukenut vaan lääkäri suositteli kokeileen lääkkeitä .
Zuban ei tehonnut mulle mutta Champixilla tupakointi loppui ihan itsestään niin että ihmettelin itsekkin että näinkö tässä kävikin :)
enkä ollu polttanut kun teini-iästä asti ja paljon tai hirveesti .
Kohta siitä on neljä vuotta eikä ole edes mieli tehnyt kokeilla uudestaan .
Ainoo mikä vit... eiku harmitta nyttemmin että miksi piti niin kauan olla niin tyhmä ettei lopettanu .
Koska tosi on että kun nikotiinin saanti katkee yli kahdeksi viikoksi niin sen jälkeen riippuvuus-suhde on mielikuvituksen tuotetta .
Mutta siinähän ihminen on hyvä ,meinaan kuvittelemisessa, itse ainakin olin ja keksin mitä ihmeellisempiä syitä miksei voinukkaan lopettaa ;)
Tämon vielä lekendaarisempaa !

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sana on (lähes) vapaa”