Kuvernöörikierroksen kuvakirja valmis ja kaupan!
- Zer0 the Her0
- Yccf:n luottamustoimet: Itä-Suomen kuvernööri 2009-2011
Idän tiedottaja 2011-
EAK-tiimin jäsen 2014- - Moottoripyörä: Kawasaki VN 1700 Classic Tourer -10
Kuvernöörikierroksen kuvakirja valmis ja kaupan!
Tadaa,
nyt se sitten toteutettu, minkä Kuvernöörikierroksella lupasin. Eli 48-sivuinen kuvakirja (A4-koko ja kierrekanta) on ilmestynyt ja sitä voi varata minulta 32 euroa/kpl. Ensimmäinen 12 kappaleen erä on myyty yhtä kappaletta lukuunottamatta Syysajelulla ja olen tilaamassa sitä 10 lisää. Jos saan tuon lisäerän ennen vuosikokousta, otan ne mukaan Hämeenlinnaan.
Mikäli haluat varata kirjan, laita minulle sähköpostia osoitteeseen terosurakka2(ät)gmail.com. Älä laita varausta tähän ketjuun! Vuosikokoukseen tulijat ovat etusijalla kirjan varauksessa ja jäljelle jääneet kirjat voin postittaa 34 euron hinnalla.
nyt se sitten toteutettu, minkä Kuvernöörikierroksella lupasin. Eli 48-sivuinen kuvakirja (A4-koko ja kierrekanta) on ilmestynyt ja sitä voi varata minulta 32 euroa/kpl. Ensimmäinen 12 kappaleen erä on myyty yhtä kappaletta lukuunottamatta Syysajelulla ja olen tilaamassa sitä 10 lisää. Jos saan tuon lisäerän ennen vuosikokousta, otan ne mukaan Hämeenlinnaan.
Mikäli haluat varata kirjan, laita minulle sähköpostia osoitteeseen terosurakka2(ät)gmail.com. Älä laita varausta tähän ketjuun! Vuosikokoukseen tulijat ovat etusijalla kirjan varauksessa ja jäljelle jääneet kirjat voin postittaa 34 euron hinnalla.
Viimeksi muokannut Zer0 the Her0, 13 Syys 2011 21:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Olen tunteellinen kuin raskaana oleva nainen." Vastarakastunut alamäkihyppääjä Toni Nieminen (Me Naiset 4/2014)
- Zer0 the Her0
Idän tiedottaja 2011-
Re: Kuvernöörikierroksen kuvakirja valmis ja kaupan!
Myös tuo toinen erä on myyty loppuun! Kirjat eivät ikävä kyllä ehtineet minulle vuosikokoukseen mennessä, joten postittelen ne tilanneille heti niiden saavuttua. Jatkossa en tilaa isompaa määrää, vaan laitan tilauksen siten, että kirja tulee tilaajalle suoraan Ifolorilta laskun kera. Hinta nousee hieman, mutta jäänee alle 40 euron joka tapauksessa.Zer0 the Her0 kirjoitti: Ensimmäinen 12 kappaleen erä on myyty yhtä kappaletta lukuunottamatta Syysajelulla ja olen tilaamassa sitä 10 lisää. Jos saan tuon lisäerän ennen vuosikokousta, otan ne mukaan Hämeenlinnaan.
"Olen tunteellinen kuin raskaana oleva nainen." Vastarakastunut alamäkihyppääjä Toni Nieminen (Me Naiset 4/2014)
- Zer0 the Her0
Idän tiedottaja 2011-
Jee, Ifolor on lähettänyt tilatut kirjat minulle päin, joten kirjansa varanneet saanevat omansa lähipäivinä. Siis toivottavasti saavat, kun tuo Ifolor on lorvaillut turhan kauan tämän lisätilauksen kanssa.
- Zer0 the Her0
Idän tiedottaja 2011-
Ja paskan marjat! Viime viikolla tilausstatuksessa oli "Lähetetty" ja eilen olikin "Tuotannossa". Eli ikävä kyllä minun täytyy pyytää kirjansa tilanneilta (ja erityisesti sen maksaneilta) kärsivällisyyttä. Eihän tässä muuta voi kuin ja odottaa.Zer0 the Her0 kirjoitti:Jee, Ifolor on lähettänyt tilatut kirjat minulle päin, joten kirjansa varanneet saanevat omansa lähipäivinä.
- Zer0 the Her0
Idän tiedottaja 2011-
Uskomatonta! Valokuvakirjat ovat saapuneet minulle! Tilatut kirjat lähtevät tulemaan kohti uusia koteja maanantaina.
hienoa! onhan mun tilaus vielä tallella!
- Zer0 the Her0
Idän tiedottaja 2011-
Jo vain Poriinkin lähti yksi kappale tulemaan, kuten kaikille muillekin kuvakirjan tilanneille. Olenevat perillä tiistaina tahi keskiviikkona.katupoika kirjoitti:hienoa! onhan mun tilaus vielä tallella!
posti toi mieluista katseltavaa kuvernööri-kierokselta KIITOS tero ja idän-porukka kyllä kelpaa katsella kuvistakin hyvin järjestettyä tapahtumaa
-
- Yccf:n luottamustoimet: Toiminnantarkastaja 2010-11.
Hallituksen varajäsen 2012-13.
Hallituksen jäsen 2013-14.
Messuvastaava 2013 - Moottoripyörä: Yamaha XV1900 Midnight Star
- Oikea nimi: Matti Puurunen
Kuvernöörikierros kuvakirja tullut myös tänne Itä-Helsinkiin.
Kiitos Tero.
Terv. AmMatti
Kiitos Tero.
Terv. AmMatti
Kirja tullut myös Tuusulaan
Kiitos Tero ja Kumppanit
Ritu ja Simo
Kiitos Tero ja Kumppanit
Ritu ja Simo