'02 1100 Drag Star Classic
'02 1100 Drag Star Classic
Tämmöistä.
Muutoksia alkuperäiseen:
- siivottu peräosasto, eli kaikki rumat laukkusysteemit kuikkaan ja samoin orkkis takavilkut ja tarakat ja penkit. Takavalo vaihtuu myös jossainvaiheessa.
- Itsetehty ohut penkki
- viragon siirtosarjoista tapit ja omavalmisteosilla täydennetty siirtosarja
- omavalmiste sivukilpiteline
- Swingilaukku
- Lsl 10 tanko metrin leveä, korkeus 12,5 ja taakse 22,5
- pienet takavilkut jotkut kellermann kopiot
- Edessä progressiiviset jouset ja rajumpi esikiristys, takana 825/1250 lbs progressiivinen jousi, ameriikanmaalta
- 2" madallus (omavalmiste rosterilattaa)
Tulossa / ostetaan:
- ford 38-39 replica takavalo tarjoa jos on
- 3" riserit (parisenttiä uupuu lepoasennosta) max h. 50€
- omavalmiste takajakkara selkänojalla pikakiinnitteisenä pidemmille reissuille hellasärön välttämiseksi
Ylimääräiset / ostettavissa olevat osat:
- Alkuperäiset astinlaudat (jalkajarrun polkimen palautus jousi irrallaan, työntötangon kiinnitys sokka/pultti lainattu nykysysteemiin ja samoin jarruvalokatkaisija)
- Givi monokey kovat hapsulaukut kuvassa ylösalaisin (sisältää laukkuraudat DS1100)
- Pleksi universal etuputki kiinnityksellä, joku amerikkalainen, laitan kuvia pyynnöstä
- takavilkut kilpitelineellä orig.
- tarakka orig.
- ohjaustanko orig. (leveys 86cm, korkeus 17cm ja taakse 30)
- penkit orig.
EDIT: lisätty tavaraa
juha (a) ipaco.fi
Viimeksi muokannut Ratakisko, 11 Touko 2012 18:46. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Story tells that 95% of all Harleys ever built are still on the road. The remaining 5% made it back home...
Re: '02 1100 Drag Star Classic
Onnistunut pyörä! Jotain tollasta itsekkin oon miettiny. Laiskana ja köyhänä otin vaan toistaiseksi takapenkin sissyn ym. veke ja kaareva tavarateline penkin tilalle.
Ps. Pisti kuvas heti silmään pelkääjän jalkatapit ja "kypärälenkki".
Edit: Jaa tarkemmin luettuani viestin oletkin vielä tulevaisuudessa ottamassa matkustajan kyytiin
Ps. Pisti kuvas heti silmään pelkääjän jalkatapit ja "kypärälenkki".
Edit: Jaa tarkemmin luettuani viestin oletkin vielä tulevaisuudessa ottamassa matkustajan kyytiin
Re: '02 1100 Drag Star Classic
Kiitokset. Tyyli ja ajatus on pääosin kotoisin siskonmiehen pannarista jolla ensimmäiset mopoilut tuli harrastettua. Ei mitään ylimääräistä, vain olennainen ja sekin mielellään matalalla profiililla. Esimerkiksi nuo jarru ja vaihdepolkimien varret lähtee kuikkaan kunhan ehdin työstää jostain vähän vähemmän kikkailevat.
Ja tosiaan tämä on tehty ajamista varten, kun töihinkin on matkaa 60km suunta ja kaikkialle muualle matka mitataan sadoissa kilometreissä
Juu kimppakyytiä kunnes kyytiläinenkin saa ajettua kortin. ja takajakkara tulee paikalleen vain kun lähdetään reissuun, muuten irrallaan. Satunnaisia kyydityksiä varten sit kottarin rengas sivulaukkuun
Kypärälukko muuten unohtui poistaa, hyvä kun mainitsit. Takavalomuutoksen ohessa pitää nyppästä veke.
Jostain jos löytyis ylimääräinen vakio pakoputkisto ilman vaimentimia ni pääsis rakentaa sitäkin fiksummaksi, toisaiseksi mennään edellisen omistajan rei'ittämällä originaalilla.. Tavoitteena olis niputtaa molemmat putket siinä takaputken alamutkan paikkeilla yhteen 2 -> 1 putkeksi ja jatkaa siitä pätkä samankokoisella putkella kun etuputketkin on.
Ja tosiaan tämä on tehty ajamista varten, kun töihinkin on matkaa 60km suunta ja kaikkialle muualle matka mitataan sadoissa kilometreissä
Juu kimppakyytiä kunnes kyytiläinenkin saa ajettua kortin. ja takajakkara tulee paikalleen vain kun lähdetään reissuun, muuten irrallaan. Satunnaisia kyydityksiä varten sit kottarin rengas sivulaukkuun
Kypärälukko muuten unohtui poistaa, hyvä kun mainitsit. Takavalomuutoksen ohessa pitää nyppästä veke.
Jostain jos löytyis ylimääräinen vakio pakoputkisto ilman vaimentimia ni pääsis rakentaa sitäkin fiksummaksi, toisaiseksi mennään edellisen omistajan rei'ittämällä originaalilla.. Tavoitteena olis niputtaa molemmat putket siinä takaputken alamutkan paikkeilla yhteen 2 -> 1 putkeksi ja jatkaa siitä pätkä samankokoisella putkella kun etuputketkin on.
Story tells that 95% of all Harleys ever built are still on the road. The remaining 5% made it back home...
-
- Viestit: 22
- Liittynyt: 23 Joulu 2008 10:09
- Moottoripyörä: Yamaha Dragstar 1100 Classic
- Oikea nimi: Timo Ristimäki
Re: '02 1100 Drag Star Classic
Moro
Mistäpä hommasit sen jäykemmän takajousen, olis nimittäin tarve sellaselle
Terv. Starman
Mistäpä hommasit sen jäykemmän takajousen, olis nimittäin tarve sellaselle
Terv. Starman
Timppa 785
Re: '02 1100 Drag Star Classic
http://www.pacificcoaststar.com/pcs/v_s ... ng_kit.htmStarman kirjoitti:Moro
Mistäpä hommasit sen jäykemmän takajousen, olis nimittäin tarve sellaselle
Terv. Starman
Tilasin tuolta. kuten myös etujousetkin. Hinnat voi miettiä niin että ajattelet suoraan dollarit euroiksi niin se sisältää sit tullit (mp osista olikohan tulli 3% tms) ja alvin (koko summasta 23%) postimaksuja ei lueta mukaan, mulla maksoi 50$. Itellä kesti tilaus kuukauden, kun etujousia ei ollu varastossa.
Madalluspalikka noilla on aika pelottavan näkönen, mielummin teetät sit lähipajalla vaikka rosterilatan pätkistä omat, jos on tarvis.
Itellä tuli esiin se että jäykkä jousi ei pelasta kaikkea jos iskari on pehmeä niin terävät töyssyt lyö silti pohjaan isommissa vauhdeissa, mutta on toi ihan ehdoton sen vakiolerpun jousen (500lbs) tilalle. Jten jos on madallettu, niin melkein sit miettisin suoraan kaasuiskaria siihen orkkiksen tilalle. Itellä tullee iskarin vaihto eteen jossainvaiheessa, ellen sitten muuta jäykkäperäksi koko mopoa ennenku ehdin vaihtaa.
Story tells that 95% of all Harleys ever built are still on the road. The remaining 5% made it back home...
Re: '02 1100 Drag Star Classic
Liekköön tuo vaatii kuinka suuria suutarintaitoja tuon swingilaukun istuttaminen DS:n
vai mäneekö enämpi "heittämällä" ?.
vai mäneekö enämpi "heittämällä" ?.
Re: '02 1100 Drag Star Classic
Santa Fe laukussa on noissa rei'issä yläreunassa kaksi tavallista solkilenkkiä ja alareunassa kaksi umpinaista nahkalenkkiä. Laitoin soljilla kiinni takaswingin ylempään putkeen ja alemman laitoin etummaisesta nahkalenkista swingin alaputkeen letkuklemmarilla. Neljättä en oo laittanut vielä kiinni...
Jos noita metsästää esim molemmille puolille ni valmistajia ja hintoja ja laatuja lienee useita ja tunnetuin englanninkielinen termi lienee chopperbag.
Story tells that 95% of all Harleys ever built are still on the road. The remaining 5% made it back home...
Re: '02 1100 Drag Star Classic
Tunnetaan myös nimellä swingarm bagRatakisko kirjoitti:
tunnetuin englanninkielinen termi lienee chopperbag.
customparts4less:ltä tilasin itelle vastaavanlaisen laukun...
2277