Terve!
Uusi naama ilmoittautuu palstalle. Pitkän ajotauon jälkeen alkaa keski-iän kriisi kolkuttelemaan ja tarvittaisiin kulkupeli alle. Mitään ei ole vielä päätetty, mutta valinnassa lähinnä on 535 Virago tai 650 Dragstar. Nettiä kun selailin, niin törmäsin Dragstarin osalta sellaiseen ongelmaan, että joidenkin testien yms. mukaan astinlaudat rohisevat asfalttiin jo normikäytössäkin. Itse en ole näitä pelejä mutkateillä ajanut, joten kysyisin kokemuksia tämän osalta. Onko tuo nyt oikeasti ongelma, ja muuttuuko tilanne oleellisesti, jos astinlautojen tilalla on perusjalkatapit. Ja onkohan tilanne Viragon osalta sama? Ajotyylihän on toki rauhallinen, mutta kyllä mutkiin pitäisi silti pystyä ajamaan tiekohtaisten nopeusrajoitusten puitteissa...
XVS 650 Dragstar jalkatapit vs. astinlaudat
-
- Viestit: 56
- Liittynyt: 12 Loka 2010 21:33
- Moottoripyörä: yamaha fjr 1300 ja xv1100
- Oikea nimi: Jari Lehtilä
Re: XVS 650 Dragstar jalkatapit vs. astinlaudat
Oho! En oo moiseen ongelmaan ikinä törmänny ainaka jalkatappien kanssa ! Ollu Virako ja draksu 650 ja1100!
Silirimpsis sileä tie!
-
- Viestit: 130
- Liittynyt: 04 Maalis 2014 19:17
- Moottoripyörä: Wild star 1600
- Oikea nimi: ville (harri) myllynen
Re: XVS 650 Dragstar jalkatapit vs. astinlaudat
tule ostaan 535 pois syys hintaan 2300e saa myös osamaksulla. nollaneljäsataa595173.Ville
Ei väkivalta mitään ratkaise mutta lopettaahan se vittuilun.
Re: XVS 650 Dragstar jalkatapit vs. astinlaudat
Ok, astinlaudoista ei kokemusta? Mitä nyt olen noita katsellut, niin laudat tulevat kyllä pikkuisen ulommaksi, mutta mietin, että mahtaako tulla ongelmaksi asti... Toisaalta, jos pyörä muuten tuntuu hyvältä, eikä jalkatappien kanssa ongelmia, niin voihan ne laudat vaihtaa sitten poiskin.häirikkö kirjoitti:Oho! En oo moiseen ongelmaan ikinä törmänny ainaka jalkatappien kanssa ! Ollu Virako ja draksu 650 ja1100!
-
- Viestit: 115
- Liittynyt: 13 Helmi 2012 20:18
- Moottoripyörä: BMW R1200GSA, Suzuki GS450S vm1986
- Oikea nimi: Jani Mäkynen
Re: XVS 650 Dragstar jalkatapit vs. astinlaudat
Jos kerran tulee enemmän ulos ni ratapäiviltä ei kannata hakea pistesijoja kummempaa...
Itel oli xvs1100 customi tapeilla ja kyl sitä joko jalkaa nostettiin tai kulutettiin kantapäätä, tiukas mutkas.
Roikkumalla vähän avitti painopisteen siirrossa mutta ei notkeus riitä enää!
Eli laudoilla saa sit ilmeisesti hissutella?
Itel oli xvs1100 customi tapeilla ja kyl sitä joko jalkaa nostettiin tai kulutettiin kantapäätä, tiukas mutkas.
Roikkumalla vähän avitti painopisteen siirrossa mutta ei notkeus riitä enää!
Eli laudoilla saa sit ilmeisesti hissutella?
BMW R1200GSA
BMW R1200GS
Yamaha XVS1100 Custom
Suzuki GS450S
BMW R1200GS
Yamaha XVS1100 Custom
Suzuki GS450S