XVS 650
Re: XVS 650
Nätti kun sika pienenä 10+
Re: XVS 650
Nätti peli.
Mä en ainakaan haua näyttää putkiani kellekään virkamiehelle.
Mä en ainakaan haua näyttää putkiani kellekään virkamiehelle.
Re: XVS 650
Monikaan ei halua varmasti putkiaan virkamiehille näyttää, mutta ensi kesänä monet joutuvat sen tekemään. Sääliksi käy niitä, joilla alkuperäisiä putkia ole tullut pyörän mukana. Uusien vaimentimien hankkiminen syö äkkiä parikin tuhatta euroa, pyörästä riippuen.Allu kirjoitti:Nätti peli.
Mä en ainakaan haua näyttää putkiani kellekään virkamiehelle.
Re: XVS 650
Aiheesta loytyy Motot.org sivulla seuraavaa:
Joka tapauksessa Suomen laki yksiselitteisesti kieltää mopon moottorin osan (myös pakoputken) vaihdon muuhun kuin alkuperäiseen, eli täten E-hyväksytyt putket ovat kuristettuinakin laittomia ja niiden myynti laillisena on harhaanjohtavaa. (miksi, tähän perusteluja...?) Tähän on kuitenkin tulossa muutos, sillä Suomen täytyy yhdenmukaistaa säännöksiään mm. mopoissa ja skopottereissa sallimalla E-hyväksytyt pakoputket.
Eli jos em pitää paikkansa niin alkuperäiset putket kannattaa säilyttää.
Tämä keskustelu kuuluisi kyllä muuhun osioon.
Joka tapauksessa Suomen laki yksiselitteisesti kieltää mopon moottorin osan (myös pakoputken) vaihdon muuhun kuin alkuperäiseen, eli täten E-hyväksytyt putket ovat kuristettuinakin laittomia ja niiden myynti laillisena on harhaanjohtavaa. (miksi, tähän perusteluja...?) Tähän on kuitenkin tulossa muutos, sillä Suomen täytyy yhdenmukaistaa säännöksiään mm. mopoissa ja skopottereissa sallimalla E-hyväksytyt pakoputket.
Eli jos em pitää paikkansa niin alkuperäiset putket kannattaa säilyttää.
Tämä keskustelu kuuluisi kyllä muuhun osioon.
Re: XVS 650
Mitäs ne Suomeksi sitten on?Ves@ kirjoitti:Höpö höpö taas, kannattaisko lukee noi lakipykälät uudelleen
Kysyy nim. merkki Viragon E-hyväksytyt ja Suitsan kokoränni E-sliparilla.
Re: XVS 650
No nyt on luettu. Onneksi silti on ne alkuperäiset putket siellä tallin nurkassa.