Ohjaustanko 535 viragoon

Satula, sarvet, jalkatapit, kahvat, polkimet...
Täältä löytyy apua, jos on ajoasento haussa, tai ei sormet yllä jarrukahvalle.
gsus_2
Viestit: 1
Liittynyt: 06 Huhti 2010 11:52
Moottoripyörä: Virago 535 vm.88

Ohjaustanko 535 viragoon

Viesti Kirjoittaja gsus_2 »

Tarkoituksena vaihtaa suora tanko tai fat bar-tyyppinen tanko viragoon. Eli olisiko kenelläkään suosituksia?

Tero2666
Viestit: 39
Liittynyt: 13 Syys 2010 20:38
Moottoripyörä: Virago 535 -00

Re: Ohjaustanko 535 viragoon

Viesti Kirjoittaja Tero2666 »

Moro. Tulee vastaus vähän myöhässä, mutta mä ostin Stormilta Lsl:n Touren tangon (leveys 800, korkeus 130 ja pull back 210). Istuu ainakin mun käteen todella hyvin.

Avatar
Jannu
Viestit: 23
Liittynyt: 20 Elo 2011 00:02
Moottoripyörä: Suzuki Intruder VS800

Re: Ohjaustanko 535 viragoon

Viesti Kirjoittaja Jannu »

Hee

Täällä juuri mopoilun aloittanut Virago 535 jannu, ja orkkis-tankohan meni ekaksi vaihtoon. Eli laiton ed mainitun Lsl:n Toure tangon ja on kyllä hyvin istuva. Mitenkä, olisko peilisuosituksia ko. tai vast. suorempaan tankoon, kun ne orkkis peilit sojottaa nyt aikalailla pystyssä kun kulma muuttui aikalailla nuissa peilin kiinnikkeissä.
--2777

Tero2666
Viestit: 39
Liittynyt: 13 Syys 2010 20:38
Moottoripyörä: Virago 535 -00

Re: Ohjaustanko 535 viragoon

Viesti Kirjoittaja Tero2666 »

Terve,

Mä laitoin ton stongan kanssa tollaset peilit http://www.motoplaza.org/mp-tuotteet/ta ... eili-Oikea. Hinta näyttää nousseen, kun mielestäni maksoin joku 60€ yhteensä molemmista peileistä - tai sitten mieli ei enää halua muistaa ryöstöhintaisia peilejä :)

Nuo on kyllä v-mäinen säätää näkyvyyden kannalta kohdilleen, varmaan juuri samasta syystä että nousee pystympään kuin orkkistangolla. Tarpeeksi kun kuitenkin jaksaa tapella, niin kyllä nuokin lopulta sai hyvin näyttämään. Kiristys täytyy hoitaa huolella ja muistaa silloin tällöin varmistaa etenkin vasemman puoleisessa peilissä jossa löysäys tapahtuu juuri sopivasti ilmanvastuksen suuntaan --> saattaa löystyä kovassa vauhdissa jos ei ole kunnolla kiinni.

Mutta hyvältä näyttävät!

Avatar
Ves@
Viestit: 1675
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:23
Moottoripyörä: XV 1100

Re: Ohjaustanko 535 viragoon

Viesti Kirjoittaja Ves@ »

Kiinnittäkää ne peilit niinkuin ameriikanpyörissä, ei mee varret kummalliseen asentoon.
Ja miten ne sitten on kiinnitetty, siitä kannattaa ottaa selvää, niin minäkin tein 8-) ,tosin mulla ei oo 535:sta.
FTW
Pr of CH´s

Tero2666
Viestit: 39
Liittynyt: 13 Syys 2010 20:38
Moottoripyörä: Virago 535 -00

Re: Ohjaustanko 535 viragoon

Viesti Kirjoittaja Tero2666 »

Ves@ kirjoitti:Kiinnittäkää ne peilit niinkuin ameriikanpyörissä, ei mee varret kummalliseen asentoon.
Ja miten ne sitten on kiinnitetty, siitä kannattaa ottaa selvää, niin minäkin tein 8-) ,tosin mulla ei oo 535:sta.
Noniin, taas kiusataan uteliasta. Kerro nyt kun alotit :)

neville

Re: Ohjaustanko 535 viragoon

Viesti Kirjoittaja neville »

Ves@ kirjoitti:Kiinnittäkää ne peilit niinkuin ameriikanpyörissä, ei mee varret kummalliseen asentoon.
Ja miten ne sitten on kiinnitetty, siitä kannattaa ottaa selvää, niin minäkin tein 8-) ,tosin mulla ei oo 535:sta.
Jos Ves@ ei voi uudelle jasenelle antaa muuta ohjetta, kuin "ota selvaa", parimpi jattaa senkin kirjoittamatta.

Itse ostin erilliset suorat peilin kiinnikejalat biltemasta, kun vaihdoin suoremman tangon. linkkia en tahan osaa laittaa.

Avatar
Ves@
Viestit: 1675
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:23
Moottoripyörä: XV 1100

Re: Ohjaustanko 535 viragoon

Viesti Kirjoittaja Ves@ »

thottine kirjoitti:
Ves@ kirjoitti:Kiinnittäkää ne peilit niinkuin ameriikanpyörissä, ei mee varret kummalliseen asentoon.
Ja miten ne sitten on kiinnitetty, siitä kannattaa ottaa selvää, niin minäkin tein 8-) ,tosin mulla ei oo 535:sta.
Noniin, taas kiusataan uteliasta. Kerro nyt kun alotit :)
:mrgreen:
FTW
Pr of CH´s

Avatar
Ves@
Viestit: 1675
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:23
Moottoripyörä: XV 1100

Re: Ohjaustanko 535 viragoon

Viesti Kirjoittaja Ves@ »

neville kirjoitti:
Ves@ kirjoitti:Kiinnittäkää ne peilit niinkuin ameriikanpyörissä, ei mee varret kummalliseen asentoon.
Ja miten ne sitten on kiinnitetty, siitä kannattaa ottaa selvää, niin minäkin tein 8-) ,tosin mulla ei oo 535:sta.
Jos Ves@ ei voi uudelle jasenelle antaa muuta ohjetta, kuin "ota selvaa", parimpi jattaa senkin kirjoittamatta.

Itse ostin erilliset suorat peilin kiinnikejalat biltemasta, kun vaihdoin suoremman tangon. linkkia en tahan osaa laittaa.
Eipä mullekaan aikanaan kukaan viittiny kertoo XV1100:n suutinten kokoo :o

No vastataan nyt sitten jos tietoo ei muualta löydy :mrgreen:
Mulla peilit on kiinni niissä vipujen saranaruuvien reijissä.
Varmaankaan ei kyllä täsmälleen sopivia osia löydy, joten tässä kohtaa joutuu hieman
soveltaan ja itse värkkäilemään.
Mulla ainakin ovat kestäneet paikallaan, eivätkä hojota mitenkään ihmeellisesti.

Ves@
FTW
Pr of CH´s

Avatar
Jannu
Viestit: 23
Liittynyt: 20 Elo 2011 00:02
Moottoripyörä: Suzuki Intruder VS800

Re: Ohjaustanko 535 viragoon

Viesti Kirjoittaja Jannu »

Kas..

Kiitokset Ves@, tuota pitää demottaa hetimiten huomenna, ennenkuin alkaa taivuttelemaan varsiin jyrkempää kulmaa.

-- sen verran on pienet tuosa 535 nuo kahvojen kiinnitysmutterit versus peilin vast., että mennee taivutteluhommiksi tai uusien ostoksi.Mutta hyvin asettuisivat jos kierteyttäs uusiksi (ohentais reippaasti) peilien kierreosan tai sais jostain sopivan adapterin; toki vois nousta adapterillä liian ylös.
--2777

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ajoasento ja hallintalaitteet”