Testasin eilen uutta willeä ajamalla Päijänteen ympäri n. 500 km. Kone lienee kunnossa kun kulutus oli jotain 6 l/100km vai millasia lukemia näissä yleensä on?
Kävin siellä irvistelevän motoristin päivilläkin, märkääkin ajoittain oli ja toimiihan tuo pyörä näköjään sateellakin. Onko hyviä muuten ne pienet tuulenohjaimet joita joissakin pyörissä on viritelty etuteleskooppeihin? Jotta jalat jäis vähän kuivemmiksi ?
willen kunto
Re: willen kunto
Samoissa lukemissa mennään, iso pleksi löytyy, ja postissa oottelee nuo alatuuliohjaimet. Vähän v***n kalliit lerpakkeet, mutta kuulemma toimivat, sanovat kenellä semmoset ovat. Joten itse en vielä pääse kehumaan moisia, vasta asennuksen jälkeen. Tuota en ymmärrä miksi vetäis vain sateella tankin lommolle? Jos ilmaletku on auki tankin alla eikä lutussa niin ei se lommolle mene sateellakaan, jos taas lutussa, niin takuulla vetää kuopalle helteelläkin.
-
- Viestit: 134
- Liittynyt: 26 Elo 2009 16:17
- Yccf:n luottamustoimet: Etelän kuvernöörineuvoston jäsen 2009-10 ja 2010-11
Hallituksen jäsen 2011-12 - Moottoripyörä: Roadstar 1600
Re: willen kunto
Teijo, mistä ja minkälaiset tuulenohjaimet ostit Willeen?
Fingerpori ehdotti, että YCCF-tatuointi olisi varteenotettava vaihtoehto.
Re: willen kunto
^ Ihan yamaha centeristä tilasin nuo pleksinpalaset, tavalliset kirkkaat muovinpalat. Ja hinta v****aa vieläkin. Tarvis vielä hankkia asennus-sarjakin moisille, mutta sen sarjan hintaan kääntyy ja vääntyy rosteri tämän autopeltisepän kourissa halvemmallakin haluttuun muotoon.
Pari muoviläpyskää 805 kr. Asennussarjan hinta pikkasen epäselvää niinkuin sivukin, eikä oikein selvää kuvaa millaiset raudat nuo vaativat. Epäilen että tuo setti mikä näyttää maksavan 2123kr, olis ollut rautoineen päivineen. Mutta kun mulla jo asennettuna tuo "silverado" ruutu, ja sen kiinnikkeissä valmiit paikat noille tuuliohjaimille, niin ajattelin säästää reilun tuhannen kruunua, ja tehdä ihan itte.
http://www.hedsyamahashop.se/innhold.js ... 1&aar=2001
Pari muoviläpyskää 805 kr. Asennussarjan hinta pikkasen epäselvää niinkuin sivukin, eikä oikein selvää kuvaa millaiset raudat nuo vaativat. Epäilen että tuo setti mikä näyttää maksavan 2123kr, olis ollut rautoineen päivineen. Mutta kun mulla jo asennettuna tuo "silverado" ruutu, ja sen kiinnikkeissä valmiit paikat noille tuuliohjaimille, niin ajattelin säästää reilun tuhannen kruunua, ja tehdä ihan itte.
http://www.hedsyamahashop.se/innhold.js ... 1&aar=2001
Re: willen kunto
Jotain on nyt häikkää sun pyörässä. Oon ajellut sateessa monia satoja kilometrejä, tankin melkein kuivaksikin, eikä kuuluu mitään ihme ääniä kun korkin aukaisee, ei ylipainetta enempää kuin alipainettakaan. Otapa tankki ylös ja tarkistat letkun, ettei oo lutussa missään välissä, tai mene vekille, kun asennat tankin paikoilleen.LK-1 kirjoitti:En ymmärrä minäkään mutta näin se vaan on, ei tosin lommolle ole enää vetänyt mutta "PLOP" äänen päästää sateella tankatessa......Tuota en ymmärrä miksi vetäis vain sateella tankin lommolle?
-
- Viestit: 69
- Liittynyt: 08 Loka 2008 16:28
- Yccf:n luottamustoimet: Itä-Suomen kuvernööri 2006-2008
- Moottoripyörä: Kawasaki VN 1700 tourer vm. 2011
Re: willen kunto
Willen tankki menee lommolle sateella jos tankki ei saa korvausilmaa.Korvausilmaputken alapäässä on muovinen takaiskuventtiili ja kun siihenkertyy pölyä se jumii.Omasta "entisestä" Willestä poistin kyseisen osan eikä jatkossa ongelmia.Takaisku ventiilin tarkoitus on estää P-aineen valuminen tankista pyörän ollessa kumollaan,mutta kukapa pyöränsä kaataisi. tv.Sauli
Savolainen ei tykkää olla yksinään,koska silloin pitäisi jopa puhua itsekseen.
Re: willen kunto
Moi,
Jostain (näiltä palstoilta?) löysin sellaisenkin ohjeen että lyhennetään asvaltia kohti sojottavaa kumiletkua jonkinverra, ja leikataan viistoon (tippanokka). Näin ollen sadepisarat ja lika eivät pääse nousemaan ja jumittamaan takaiskuventtiiliä.
Tään tein uuden karheaan pyörääni joskus 2004, eikä alipainetta ole havaittu. Vaikea sanoa "leikkauksen" osuutta asiaan.
Jostain (näiltä palstoilta?) löysin sellaisenkin ohjeen että lyhennetään asvaltia kohti sojottavaa kumiletkua jonkinverra, ja leikataan viistoon (tippanokka). Näin ollen sadepisarat ja lika eivät pääse nousemaan ja jumittamaan takaiskuventtiiliä.
Tään tein uuden karheaan pyörääni joskus 2004, eikä alipainetta ole havaittu. Vaikea sanoa "leikkauksen" osuutta asiaan.