mikä osa?
Re: mikä osa?
Taitaapi olla kalvo ja jousi se ns air cutoff venttiili joka estää putkessa paukkumista kun äkkiä lyödään kierroksilta kaasu nollille. Osan sijoittuminen ainakin viittaa tuohon, vähän oudolta näyttää vaan kun tuohon kanteen ei näyttäs tulevan sitä ohutta letkua, mutta onhan jaappanin insinööri voinut toteuttaa alipaineen jotain muutakin kautta.
- J.J.
- Yccf:n luottamustoimet: Yccf.n järkkäri, Hallituksen varajäsen 2013, Hallituksen jäsen 2014-15, Pr-vastaava 2014-17, Puheenjohtaja 2015-17, EAK-kouluttaja 2019-
- Moottoripyörä: XVS 1300A -07
- Oikea nimi: Janne Jylhä
Toi kaasarin osa on jonkinlainen alipaine systeemi joka estää konetta imemästä bensaa suuttimista sylintereihin kaasuläppien ollessa kiinni moottorijarrutuksessa kun vääntää nopeesti kaasun pois, siis "antirikastin" ... näin maalikkona ajateltuna Kaasarin sielunelämä
-
- Moottoripyörä: Victory Vegas 2010
- Oikea nimi: Jouni Lyyra
onko selvinny jo? Mulla nimittäin samat oireet oli omassa willessä ja nyt se ei toimi ollenkaan Käyntiin lähtee kun vähän kaasua kääntää, mutta tyhjäkäyntiä ei käy ollenkaan.
-
ei ole selvinnyt, imukaulaa olen tutkaillut eikä se ole rikki. mulla toimii lämpimänä ja käy tyhjäkäyntiäkin ihan nätisti. ongelmat on kylmänä. kaasarin vientiä pesuun olen ajatellut.
timo
timo
- Petri
- Yccf:n luottamustoimet: Onhan noita tullut tehtyä.
- Moottoripyörä: Wild Star
- Oikea nimi: petri.matalalampi(miumau)gmail.com
Perusasioitahan on että Wille ei käy edes lämpimällä säällä käynnistäessä ilman ryyppyä kunnolla.
tyhjäkäyntiruuvi löytyy ilmanputsarin alapuolelta.
Kaikki ei toimi kuin junanvessa mutta pitää samaa ääntä
tyhjäkäyntiruuvi löytyy ilmanputsarin alapuolelta.
Kaikki ei toimi kuin junanvessa mutta pitää samaa ääntä
-
mun kokemus ko pyörästä perustuu viime kesään ja silloin käynnistys oli vaivattomanpaa, ryyppyä jouduin silloinkin kyllä käyttämään...