Drag Star 1100 "tikitys"...
-
- Viestit: 18
- Liittynyt: 28 Joulu 2012 20:12
- Moottoripyörä: Dragstar 1100 Classic
Drag Star 1100 "tikitys"...
Eilisen lenkin jälkeen ilmestyi tyhjäkäynnillä tikittävä ääni . Ei kuulu heti kylmäkäynnistyksen jälkeen mutta heti kun lämpenee niin ääni muistuttaa kaappikelloa . Kun antaa vähänkin runtua niin häviää, tikittääkö muilla vai onko tää nyt ...levetin motin lopun alkua... onko kaasarissa läppä joka vois antaa ko. Äänen tyhjäkäynnillä...
-M
-M
- Petri
- Viestit: 644
- Liittynyt: 08 Loka 2008 18:21
- Yccf:n luottamustoimet: Onhan noita tullut tehtyä.
- Moottoripyörä: Wild Star
- Oikea nimi: petri.matalalampi(miumau)gmail.com
Re: Drag Star 1100 "tikitys"...
Drag Starissa on ventiilien nakutusta.
Kylmät öljyt venttiilit ei nakuta, lämpimät öljyt venttiilit nakuttaa.
Ventiilien välykset kun säätää minimiarvoon niin hiukan voi tikitystä lähteä pois mutta äänettömäksi niitä ventiilejä ei saa.
Kylmät öljyt venttiilit ei nakuta, lämpimät öljyt venttiilit nakuttaa.
Ventiilien välykset kun säätää minimiarvoon niin hiukan voi tikitystä lähteä pois mutta äänettömäksi niitä ventiilejä ei saa.
-
- Viestit: 18
- Liittynyt: 28 Joulu 2012 20:12
- Moottoripyörä: Dragstar 1100 Classic
Re: Drag Star 1100 "tikitys"...
Tarkistamassa venttiilien välyksiä toistamiseen ja rupesi epäilyttämään asia, jota en viimeksi huomannut kun tarkistin väläyksen pelkällä nokka akselin merkillä... Tarvitseeko välittää merkkien natsaamisesta.. Takimmaisen pytyn molemmat merkit kohdallaan yläkuolo kohdassa, mutta etummaisen pytyn merkeissä heitto Siis kun kampiakselin merkki kohdallaan, niin nokkaketjun merkki heittää noin hampaan... Venttiilien välyksessä ei toisaalta ole heittoa etummaisessa pytyssä, kääntääpä sitten jommankumman merkeistä kohdalleen, lieneekö motissa hampaan verran toleranssia ja kone käy siististi " tikitystä " lukuunottamatta...
Nimimerkillä: tänään kasaan...
Nimimerkillä: tänään kasaan...
-
- Viestit: 18
- Liittynyt: 28 Joulu 2012 20:12
- Moottoripyörä: Dragstar 1100 Classic
Re: Drag Star 1100 "tikitys"...
Do Dii... Juu, no nyt se putken sinistyminenkin varmaan ratkesi, eli etummaisen pytyn ajoitus hampaan verran pielessä ( myöhäisellä..) suurinpiirtein normikäynti mahdollista mutta nostaa juuri tuota pakokaasun lämpötilaa... Ollut jo tehtaalta, koska ei ole auottu aiemmin Jupp, eli nyt vaan kikkailemaan ketju kohdallens, notta pääsöö ajeleennnn... kele
-
- Viestit: 212
- Liittynyt: 07 Loka 2008 23:37
- Moottoripyörä: XV 1600 A Wild Star 2004
- Oikea nimi: Martti Herrala
Re: Drag Star 1100 "tikitys"...
Vaihdoin kahteen, XVS 1100 Classic , startin vapaakytkimet.
Kummassakaan ei etummaisen pytyn ketjumerkki ollut kohdallaan.
Molemmissa kaksi hammasta vajaa.
040-5891856
Kummassakaan ei etummaisen pytyn ketjumerkki ollut kohdallaan.
Molemmissa kaksi hammasta vajaa.
040-5891856
-
- Viestit: 18
- Liittynyt: 28 Joulu 2012 20:12
- Moottoripyörä: Dragstar 1100 Classic
Re: Drag Star 1100 "tikitys"...
Aaha... Mitenhän tuo nyt sitten lienee, kun manuaali toteaa että ko. merkkien oltava kohdakkain... Ootko Mara kysyny asiaa koskaan Yamahalta?
- Markus 0505555802
- Markus 0505555802
-
- Viestit: 18
- Liittynyt: 28 Joulu 2012 20:12
- Moottoripyörä: Dragstar 1100 Classic
Re: Drag Star 1100 "tikitys"...
Kiitos Kotkan Mara puhelusta!!! Kannet kiinni ja kaasua... Ihan mielenkiinnosta kysyn tuota maanantaina Yamahalta...
-M
-M
Re: Drag Star 1100 "tikitys"...
"Tappy valves are happy valves", niinhän tuolla ameriikan maalla puhutaan. Eli rakenteesta johtuen voipi huolestua jossei ne pikkaisen naputa....jees. Mutta tulipa yllätyksenä kun otin AIS palikat ja putket pois. Jumangegga kylmänä ei naputa ollenkaan ja lämpöisenä se normi hento naputus mikä kuuluukin.
Aiemmin naputti kylmänä ja kuumana, liekkö ollut vuotoa (?) ilmaputkien liitoksissa... en tiedä.
Ja tulppina reikiin käy .45 kaliiberin hylsyt. Sopii kuin nenä päähän.
Aiemmin naputti kylmänä ja kuumana, liekkö ollut vuotoa (?) ilmaputkien liitoksissa... en tiedä.
Ja tulppina reikiin käy .45 kaliiberin hylsyt. Sopii kuin nenä päähän.