Kypäräpuhelin Midland

Netiketin mukaista keskustelua mistä tahansa aiheesta.
petripm
Viestit: 65
Liittynyt: 09 Huhti 2009 20:28
Moottoripyörä: Yamaha Royal Star 1300

Kypäräpuhelin Midland

Viesti Kirjoittaja petripm »

Onko kellään kokemuksia Midland BT2 Twin kypäräpuhelimesta ? mitähän eroa mahtaa olla BT2 ja BTX2 versioilla, BTX2 ilmeisesti uudempi malli. Onkohan jotain muita eroavaisuuksia? Louis:n sivuilla näytti olevan tuota BTX2:sta
-Petri

PJurmu
Viestit: 3
Liittynyt: 30 Heinä 2011 00:29
Moottoripyörä: Yamaha Drag star 1100

Re: Kypäräpuhelin Midland

Viesti Kirjoittaja PJurmu »

Hankin viime kesänä Midlandin BTX2:n. Muistaakseni se oli tuo malli, twin pakettina. No, kamppeen asennus oli kohtuu helppoa x-liten 402-pottaan. Ainoastaan kuulokkeiden kohdalla joutui tekemään virittelyä, jotta eivät paina korvalehtiä. Parittelu Garminin Zumo 220:n kanssa onnistui kivuitta mutta Nokialaista kännyä en saanut enää toimimaan, koska Garmin taas ei osannut jutella kännykän kanssa. Muistaakseni Midlandi kuitenkin suostui paritumaan pelkän puhelimen kanssa ihan ok.

No, potta päähän ja baanalle. Navigaattorin neito jutteli nätisti ajo-ohjeita korviin kun hiljenteli risteyksiin, mutta kovemmassa vauhdissa, edes maksimi volyymilla, ei jutuista saanut mitään tolkkua. Minulla on kyllä liian matala tuulilasi, joka aiheuttaa jumalattoman huminan kypärään, mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että kamppeen äänivarat ovat ovat melkoisen rajalliset. Muuten kamppeen käyttö hanskatkin kädessä onnistuu, kuhan vain muistaa nappuloiden paikan.

Ohjelmassa on pidemmän tuulilasin hankkiminen, joten sen jälkeen olen tuossa volyymiasiassa viisaampi, mutta ehkä tämä kannattaa ottaa huomioon kun harkitset hankkimista.

Itse ostin M:n Motonetista, ja kun vilkaisin Louisin hintoja, niin edelleenkin väitytäisin että Motonetti on halvempi. BTX2 single Louisilla 169 ja Motonetissa 149

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sana on (lähes) vapaa”