Nainen vaiko Miäs, kumpi parempi ????????

Netiketin mukaista keskustelua mistä tahansa aiheesta.
Avatar
1527
Viestit: 382
Liittynyt: 10 Loka 2008 21:44
Moottoripyörä: yamaha xv 1100

Nainen vaiko Miäs, kumpi parempi ????????

Viesti Kirjoittaja 1527 »

Niin kun vertaan Naista ja Miästä keskenänsä, että kumpi on asiakas läheesempi ja asialisempi ajoneuvomyyjä. Yritän valoottaa tätä iän mukana tuamalla viisaurella ja tiätenkin omien kokemusten kautta.

Kun ostin viimeisimmän auton, liikeesä oli 5 - 6 ajoneuvomyyjää, joista 1.si oli nainen. Kävin kahtehen kertahan ensin ns. potkimassa renkahia.
Parilta miäsmyyjältä kyselin ko. autosta jotain, joka oli mun miälestä oleellista. Miäsmyyjät seliitti miälestäni jotakin ympäripyäreitä vastauksia. Kunnes huomasin toisella käynnillä, naismyyjän olevan vapaana, esitin hänellä samat kysymykset, kuin mitä olin miäsmyyjillekin. esittäny. Vastaukset tuli kuin apteekin hyllyltä, että joo tämä asia on näin. Sekä toinen tapa, joo minä en tiärä, mutta minä otan selevää asiasta. Miäsmyyjällä ei oo ilimeeseti kantti sanua asiakkahelle, jotta minä en tiärä. Sensijaan, että vastaas asakkaan kysymykseen, muutenkin kuin lukemalla " isä meirän rukousta " Koko kauppa olisi jäänyt tekemätä, kyseisesä liikkeesä, iliman naismyyjää. Koeajon sain suarittaa kaikes rauhas, eikä myyjä tullu heti niskahan hengittämähän.

Myyjä oli työssäkäyvä äiti, välillä puhuttihin hänen lapsista sekä meirän lastenlapsista. Lähinä huoli oli molemminpuolin, siitä kun lapset oli sairastellu. Taittihin siinä puhua, jopa tiskivuaroosta sekä mattojen tampaanisesta. Auto ostettihin ja tyytyvääsiä on oltu.

Tämään kävin Tampereela kattelemas mopottimia. Kävin 5.si liikettä läpi, arvioni mukaan liikeistä löytyi noin 600 mopotinta. Kustomeja
oli tosi vähän tarjolla, ehkä noin 15 kpl joista jammuja oli vain 3 - 4 kpl. Silimiinpainuvinta oli se, että niin mopottimet, varusteet kuin
tarvikket. Kaikki oli hyvin ja siististi esillä.

Kaikissa liikkeissä palvelu oli hyvää, heti oltiin kysymässä, että miten voin auttaa. Se suarastansa hämmästytti ja jopa kummastutti. Siinä tunsi ittensä aivan asiakkaaksi.

Tampereen Yamaha Sentteri oli kyllä aivan yliveto palvelussa, siisteyressä sekä mopottimien määrässä, oli jopa Kustomeja.
Liikkeesä oli RIIKKA niminen naismyyjä, hän oli tosi mahtava, hänestä huokui se, että hän osasi työnsä ja näytti jopa nauttivan siitä.
Väitän, että hän pesöö miäsmyyjän mennen tullen ja viälä palateskin. Kyllä se on niin, jotta kun saan talavella kerättyä käpyjä tarpeheksi
niin käpypussin kaas mennähän heti RIIKKAA kattomahan. Olise niin mukava reissu, jotta oikeen.

Tampereelta nääs :D :D
M Y S L I
PS. Kiitoksia OILILLE oppaana olemisesta.

Avatar
Kideon
Viestit: 263
Liittynyt: 09 Loka 2008 00:03
Moottoripyörä: Bmw R 1200 RT

Re: Nainen vaiko Miäs, kumpi parempi ????????

Viesti Kirjoittaja Kideon »

Hyvä mysli... :-)
Saman mieki huomasin ko kävin nykysen auton ostamassa.. juttelin ensin yhen vanhemman miehen kans ja hänellä ko ei oikhein ollu "aikhaa" ja haluja asoihmaan.. mistä lie johtu.. oisko ollu ko mie olin sortseis ja t-paidas.. Kesälomalla ko oilin :-)
no. se puku ukko häippäs johonki hyvä niin.. ja mie ihmettelin esitteitä, siihen sit pölähti sellane miun ikiä oleva nainen ja juttuaahan tull ihan toisel lailla.. yhtheen vetona voisi sanoa että ainaki parempaa asikaspalvelua tuntu saavan naisilta.. liekö siihe vaikutan miun luontainen sharmi....
:lol:
vai mikä.... no siitä mie kuitenki sit uuven fordsonin mukhaan nappasin..
:roll:
Muutamassa liikhees täällä (uusimaa) sais panosthaa asiakaspalvelun koulutuksheen...
välhiin on niin tynpeää tuo asiointi ... Toki hyviäkin on...

Joo Mysli.. ainahan sitä mielummi asioi sen kauniimman sukupulen kans...
:D

-K-
Jos mie pyörähän, niin mie lähen kothiin. ©

Jute
Viestit: 194
Liittynyt: 08 Loka 2008 09:47
Yccf:n luottamustoimet: Länsi-Suomen kuvernööri 2007-2009
Moottoripyörä: XV 1600 Wildstar -00
Oikea nimi: Juha Pihkanen

Re: Nainen vaiko Miäs, kumpi parempi ????????

Viesti Kirjoittaja Jute »

Oon muuten ostanu jo neljä taksia naiselta, ja viä samalta naiselta..... :lol:

Avatar
Kideon
Viestit: 263
Liittynyt: 09 Loka 2008 00:03
Moottoripyörä: Bmw R 1200 RT

Re: Nainen vaiko Miäs, kumpi parempi ????????

Viesti Kirjoittaja Kideon »

Tuohan kohta jo kuulostaa vakavalta suhtheelta..
:lol:




-K-
Jos mie pyörähän, niin mie lähen kothiin. ©

Pekko
Viestit: 29
Liittynyt: 17 Heinä 2009 00:28
Moottoripyörä: XV 1700 Warrior -03

Re: Nainen vaiko Miäs, kumpi parempi ????????

Viesti Kirjoittaja Pekko »

Jute kirjoitti:Oon muuten ostanu jo neljä taksia naiselta, ja viä samalta naiselta..... :lol:

...tuos voi luulla olevansa jo koukussa, merkki- vai (ja) myyjäuskollinen :roll:

terv 143 Hki :o
XV 1700 Roadstar Warrior

------------------------------------------------------------

jäsenen 2239 rumempi osapuoli

Avatar
879 Peltsu
Viestit: 79
Liittynyt: 09 Loka 2008 17:19
Yccf:n luottamustoimet: Sihteeri, hallituksen varajäsen
Moottoripyörä: Yamaha Wild Star 1600
Oikea nimi: Ari Peltola

Re: Nainen vaiko Miäs, kumpi parempi ????????

Viesti Kirjoittaja 879 Peltsu »

Kerran ku olin autoa kattelemassa ja siinä sitten myyjän kanssa istuttiin hänen loosissaan niin puhelin pärähti myyjämiehellä. Siihenhän sen piti heti vastata ja sitä puheluahan sitten jatku ja jatku. Meikäläinen siinä hölmönä istuskeli aikanansa ja kuunteli sen keskusteluja mutta sitte tuli mitta täys. Läksin siitä kävelemään ensin katselemaan autoja ja kun sen puhelut vaan kesti ni sitte ulos. Ei tullu kauppoja, enkä sen pellen luo toiste mene. Turhaan se yritti enää perään juosta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sana on (lähes) vapaa”