Uudet jäsenet esittäytyvät :)
Re: Uudet jäsenet esittäytyvät :)
Ok!
Vielä ei tosin näy eikä aukea kirjoitukset Koti-osion puolelta jossa näkyy joku "jäsen" keskustelu.
t.kane
Vielä ei tosin näy eikä aukea kirjoitukset Koti-osion puolelta jossa näkyy joku "jäsen" keskustelu.
t.kane
-
- Yccf:n luottamustoimet: Jäsenasioiden hoitaja 2004-2018 ja 2023- , Hallitus 2022-2024
- Moottoripyörä: XV-750
- Oikea nimi: Kari Sipinen
Miten on ,pitäiskös tuo "kane67" nimimerkki olla sininen, merkkinä siitä että jäsenosioon on pääsy???Kawa-Pasi kirjoitti:Käytännössähän se menee siten että kun uusi jäsen saa jäsenpostia niin sieltä tulee ensimmäisen kirjeen mukana jäsenro ja jäsentunnistusnro joka sitten omatoimisesti lisätään omaan profiiliin, josta modet näkee että sellainen sinne lisätty ja mahdollisuuksien mukaan lisätään jäsenoikeudet foorumille.kane67 kirjoitti:Hojo!
Mites kun tuolla profiilissa merkataan se jäsenkirjeessä tullut numerosarja niin siellä sanotaan että "saat aikanaan" pääsyn johonkin vain yccf jäsenille tarkoitettuun osioon... miten käytännössä?
t.kane
Jäsenoikeudet on lisätty ja nyt pitäisi jäsenosiokin näkyä etusivulla
-ei oteta elämää liian vakavasti, ei me selvitä tästä kuitenkaan hengissä-
Juu, nyttennii on pääsy jäsenosioonkin...
Kiitos!
kane
Kiitos!
kane
-
- Moottoripyörä: Honda F6C Valkyrie
Tanaan paasin jaseneksi. Kymmenen vuoden tauon jalkeen tuli hankittua taas kaksipyorainen... Honda F6C Valkyrie
Olen pahoillani ettei ole Yamaha, mutta toivottavasti tallainen riemunorsu pyoraksi mahtuu joukkoon.
Aiemmin olen enemman sporteilla ajanut, nyt on ika tainnut pehmentaa kun customiin sorruin. Tassa pyorassa on sportteihin verrattuna sellainen erinomainen ominaisuus, etta vaimo viihtyy takapenkilla.
Olen pahoillani ettei ole Yamaha, mutta toivottavasti tallainen riemunorsu pyoraksi mahtuu joukkoon.
Aiemmin olen enemman sporteilla ajanut, nyt on ika tainnut pehmentaa kun customiin sorruin. Tassa pyorassa on sportteihin verrattuna sellainen erinomainen ominaisuus, etta vaimo viihtyy takapenkilla.
- Fale
- Moottoripyörä: Yamaha XVS650A - Mad Star 2006/2013
- Oikea nimi: Ville Toikkanen
Kyllä Hondamies aina muut kateelliseksi vetää...
Tervetuloa.
Tervetuloa.
-
- Moottoripyörä: Yamaha Virago 1100 vm. 1989
- Oikea nimi: Jouko Leinonen
Moikka
Olen jokke , uusi jäsen ajelen 1100 viragolla vm.89 ja puoliso Tuula ajelee Hondan 600 VT:llä vm.95 . Luumäellä asustamme vanhalla koululla. Ja isoja (Pyreneitten mastiffeja) löytyy pihasta enemmänkin.
Olen jokke , uusi jäsen ajelen 1100 viragolla vm.89 ja puoliso Tuula ajelee Hondan 600 VT:llä vm.95 . Luumäellä asustamme vanhalla koululla. Ja isoja (Pyreneitten mastiffeja) löytyy pihasta enemmänkin.
-
- Moottoripyörä: Wild star 1600
- Oikea nimi: ville (harri) myllynen
tervetuloa vain munkin puolesta mukaan.Viljo62kape.lehikoinen kirjoitti:Hei vaan kaikki Yamaha- kaiffarit! Olemme kerhon uudet jäsenet Kari ja Maarit, asumme ja elämme Hyvinkäällä. Työn tai muun syyn takia tänne etelän lämpöön eksyneet kumpikin omia teitään aikoinaan Pohjois- Pohjanmaalta. Olemme melko tuore aviopari ja molemmilla ollut pitkään haaveena moottoripyöräily, nimenomaan custompyörällä. Ja kun eteen sattui samanmielinen kumppani, niin sitten viime keväänä hankimme Yamaha Virago 535:et, molemmille omat, kun emäntä ei suostu pelkästään kyydis istumaan. Viime kesä meni harjoittelussa ja yksi pidempi kotimaan reissukin tuli tehtyä. Mukavaa hommaa tuo ajaminen on ja aina saa puhekavereita taukopaikoilta muista motoristeista Odotamme innolla erilaisia kerhon tapahtumia, olemme niin kovin sosiaalisia ja pirun mukavia ihmisiä eli nähtäillään!
Ei väkivalta mitään ratkaise mutta lopettaahan se vittuilun.
- J.J.
- Yccf:n luottamustoimet: Yccf.n järkkäri, Hallituksen varajäsen 2013, Hallituksen jäsen 2014-15, Pr-vastaava 2014-17, Puheenjohtaja 2015-17, EAK-kouluttaja 2019-
- Moottoripyörä: XVS 1300A -07
- Oikea nimi: Janne Jylhä
Tervetuloa joukkoon, aktiivisesti vaan oman kuvermentin alueen kokoontumisten kautta tutustua porukkaan ja sitä myöten laajemmin kerhon toimintaan mukaan ympäri suomea... http://yccf.fi/fi/jasenedut.php