Sensurointia

Netiketin mukaista keskustelua mistä tahansa aiheesta.
Avatar
HirviMikko
Viestit: 920
Liittynyt: 05 Loka 2008 10:34
Yccf:n luottamustoimet: Hallituksen jäsen joskus ammoisina aikoina, jolloin jäsennumerot olivat 2- tai 3-numeroisia. Webmasterina tosi kauan syksyyn 2013 asti. hirvimikko(at)yccf.fi
Moottoripyörä: Virago 750, vm.1997

Sensurointia

Viesti Kirjoittaja HirviMikko »

Pikku-Jari kirjoitti:Minä olen kans sitämieltä jotta jos tuntee meikäläisen ja Myslin välit niin ja jos ei pyydetä edes poistaan kuvaa tai linkkiä ja varsinkin kun kuva ei ollut mikään halventava vaan ihan huumormielellä tehty niin onko silloin adminstraattorilla kysymättä oikeus poistaa kuva tahi muutoin julkipano jos ei tunne taustoja. Ja edelleen kuka oli admin joka poisti kun on "salanimellä" laitettu? Ei tarvitse vastata jos ei kehtaa?

Jari
Pikku-Jari kirjoitti:jos tuntee meikäläisen ja Myslin välit
En tunne teidän välejänne ja keskinäistä "huumorin"-sietokynnystä. Sen käsityksen olen saanut, ettei Mysli ylenmäärin viinan kanssa pelehdi.
Pikku-Jari kirjoitti:jos ei pyydetä edes poistaan kuvaa tai linkkiä
Ei tänne sauna-, oksennus-, örvellys-, noloja jne. kuvia pistetä odottamaan kohteelta poistopyyntöä. Kuvattavalta suostumus julkaisuun ensin. Niin, ja on sen oltava julkaisukelpoinen myös muille lukijoille.
Pikku-Jari kirjoitti:kuva ei ollut mikään halventava vaan ihan huumormielellä tehty
Huumormielellä tehty ei useinkaan tarkoita, että se huumoria kohteen mielestä olisi.
Pikku-Jari kirjoitti:onko silloin adminstraattorilla kysymättä oikeus poistaa kuva tahi muutoin julkipano
On.
Pikku-Jari kirjoitti:kuka oli admin joka poisti kun on "salanimellä" laitettu?
Administrator on keskustelupalstan ylläpitäjä, joita voi kerrallaan olla vain yksi. Ja se olen tällä hetkellä minä. Lisäksi keskustelupalstalla on moderaattoreita, joita voi olla useita. Tällä hetkellä näitä ovat Edi ja Pate. Eli keskustelun tasokkuutta on ylläpitämässä vain kolme henkilöä. Enemmän ja vaihtuvuutta saisi olla; ei vain ole näihin hommiin tunkua. Administrator-tunnusta käytän vain, kun kirjoitus koskee keskustelupalstan ylläpitoa.

Nyt kun Mysliltä on suostumus kuvalle tullut, niin pistä vaan uusiksi esille :-)
- Hirvi-Mikko -

petteri

Re: Sensurointia

Viesti Kirjoittaja petteri »

Pöö

HirviMikko - hienosti toimit tässäkin taas...

petteri "muu lukija"

PS. lienee toista tuhatta henkilöä, joilla mahdollisuus/intressi näillä sivuilla touhuta..kaiketi tästä lähdetään.

moorits
Viestit: 21
Liittynyt: 29 Loka 2008 20:03

Re: Sensurointia

Viesti Kirjoittaja moorits »

Mä kun oon aika tuore jäsen (1995),enkä tunne ketään naamataulun perusteelläkin,vain tämän palstan perusteellä, niin meno näyttää aika hurjalta.Ihan you-tubelta kuulostaa ja näyttää.Kaikki näyttä tietävan toisten asiat paremmin.
:shock: :shock: :shock:

Ps. Minusta kyllä pitää miettiä mitä puhu ja jos toi maalaisjärki puutuu,niin hyvä että jollakin on.

Satu
Viestit: 131
Liittynyt: 12 Touko 2009 19:34
Moottoripyörä: 535 Virago "James"

Re: Sensurointia

Viesti Kirjoittaja Satu »

Uutena tulokkaana minun silmiini on pistänyt tää "herjailu" jne. Kun ei tunne ihmisiä niin sanailu vaikuttaa tosi oudolta ja sopimattomalta. En ole tiukkapipo, mutta teidän vanhempien naamojen pitäs käyttää sen verta järkee siinä mitä tälläisellä yleisellä palstalla näppikseltä päästätte. Ei anna mitenkään hyvää kuvaa kerhosta. Joku innokas motoristi saattaa jopa tämän perusteella jättää liittymättä kerhoon ja sehän ei kait ole kerhomme tarkoitus?
Sisulla etanakin arkkiin pääsi

jaana2125
Viestit: 94
Liittynyt: 14 Maalis 2009 11:24
Yccf:n luottamustoimet: Pohjois-Suomen kuvernöörineuvoston jäsen -09-11
Moottoripyörä: Drag Star 1100 custom

Re: Sensurointia

Viesti Kirjoittaja jaana2125 »

Olen Sadun kanssa täysin samaa mieltä!! Jaana
Tekonsa voi harkita, sanansa voi valita. Tunteet kulkevat omia teitään. - Sylvi Kekkonen

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sana on (lähes) vapaa”