Humppilan (28.04.2018) rompetori
Humppilan (28.04.2018) rompetori
Humppilan rompetori
Tämmöisen pistän ihan omalla vastuulla alulle
Elikä; jos sinulta löytyy mopoiluun/mopolla paikalta pois vietäväksi tavaraa myytävänä/lahjoitettavana, niin ilmoittelehan tässä ketjussa ja tuo mukanasi Humppilaan. Kauppa käydään ainoastaan käteisellä, eikä ihmeempiä takuitakaan ole saatavilla. Kaikki kuitenkin neuvoteltavissa paikanpäällä
Ps. asiattomat kommentit poistan oitis, kiitos
Tämmöisen pistän ihan omalla vastuulla alulle
Elikä; jos sinulta löytyy mopoiluun/mopolla paikalta pois vietäväksi tavaraa myytävänä/lahjoitettavana, niin ilmoittelehan tässä ketjussa ja tuo mukanasi Humppilaan. Kauppa käydään ainoastaan käteisellä, eikä ihmeempiä takuitakaan ole saatavilla. Kaikki kuitenkin neuvoteltavissa paikanpäällä
Ps. asiattomat kommentit poistan oitis, kiitos
-independent-
Re: Humppilan (28.04.2018) rompetori
Mukanani Humppilaan tulossa Lindstrands ajofarkut polvisuojilla, koko lady S hinta 60€
Sekä Gore-Tex ajosaappaat, koko 40 hinta 40€
Toimin välittäjänä, joten tinkimään en pysty. Molemmat tuotteet uuden veroisia.
Sekä Gore-Tex ajosaappaat, koko 40 hinta 40€
Toimin välittäjänä, joten tinkimään en pysty. Molemmat tuotteet uuden veroisia.
-independent-
Eikö kenelläkään muulla ole mitään ylimääräistä mp-kamaa. Humppila on jo huomenna.
Myös kerhotuotteita ilman postimaksua, kunhan teet tilauksesi viimeistään tänään (tuotteet@yccf.fi)
Myös kerhotuotteita ilman postimaksua, kunhan teet tilauksesi viimeistään tänään (tuotteet@yccf.fi)
-independent-
Tjaa..mulla olisi yksi moottoripyörä ? Käykö se ? Tai siis käyhän se...nähdään
Järki on sydämen ajokoira
Hyvä, että käy. Helpompi kaupitella. Jos kaupaksi menee, lupaan heittää sut kotiin/mökilleNea kirjoitti:Tjaa..mulla olisi yksi moottoripyörä ? Käykö se ? Tai siis käyhän se...nähdään
-independent-
-
- Yccf:n luottamustoimet: Hallituksen jäsen 2018- Eak vastaava 2018-
- Moottoripyörä: Yamaha XV1600 Wild Star
- Oikea nimi: Mikko Mäkelä
Löytyys multakin 2kpl. joutilaita puhelin telineitä ohjaustankoon.
Ovat vähän sirommille puhelimille, kun noi nykyluurit. Otan mukaan, jos jollakin olis käyttöä.
T. Mäksä
Ovat vähän sirommille puhelimille, kun noi nykyluurit. Otan mukaan, jos jollakin olis käyttöä.
T. Mäksä
Kaappeja kaivellessa löytyi vielä naisten Halvarssonin nahkafarkut, koko 42. Etsivät myös huomenna Humppilassa onnellista uutta omistajaa. Lähes käyttämättömät, joten 60 egee on pilkkahinta
-independent-
- esa2104
- Yccf:n luottamustoimet: Kuvernööri, Länsi-Suomi 2024 -, Länsi-Suomen Kuvernöörineuvoston jäsen 2015 - 2016
- Moottoripyörä: Norton 650SS -63,Yamaha XV Wild Star 1600 vm 2003, Yamaha XV Virago 1000 vm.1987
- Oikea nimi: Esa
Moi Stigu,
Jos housut ovat suojilla varustetut, niin olen niistä kiinnostunut. Katsotaan huomenna, pidä varattuna.
Esa
Jos housut ovat suojilla varustetut, niin olen niistä kiinnostunut. Katsotaan huomenna, pidä varattuna.
Esa
Kuvernööri, Länsi-Suomi
Raisio
Member of:
Star-Riders Finland
SREU / ISRA
Veteraanimoottoripyöräklubi, Paronin Pojat
Norton Owners Club, UK
Motoclub Jarno Saarinen, Italia
Amici di Motociclismo, Italia
Raisio
Member of:
Star-Riders Finland
SREU / ISRA
Veteraanimoottoripyöräklubi, Paronin Pojat
Norton Owners Club, UK
Motoclub Jarno Saarinen, Italia
Amici di Motociclismo, Italia
Ilman suojia ikävä kylläesa2104 kirjoitti:Moi Stigu,
Esa
-independent-