Sivu 1/1

Virago 535-92 madallus

Lähetetty: 04 Huhti 2014 08:14
Kirjoittaja Kasunja
Olisko jollakin kokemusta ja tietoa, miten Virago 535 saisi madallettua pari kolme senttiä?

Re: Virago 535-92 madallus

Lähetetty: 04 Huhti 2014 23:49
Kirjoittaja HirviMikko
Joo. Helpoiten lähtee sentti sillä, että otat satulan takakiinnitysruuvit pois. Pykälää työläämpi on vaihtaa takaiskarit lyhempiin. Louisilta (www.louis.de muistaakseni) löytyy tarvikejouset halvalla. Työläintä on tehdä kokonaan uusi matala satula, jolloin tosin saa viitisen senttiä persausta lisää alemmas, sillä alkuperäissatulassa on reilusti ihan turhaa koristekorkeutta.

Re: Virago 535-92 madallus

Lähetetty: 06 Huhti 2014 09:32
Kirjoittaja Kasunja
HirviMikko kirjoitti:Joo. Helpoiten lähtee sentti sillä, että otat satulan takakiinnitysruuvit pois. Pykälää työläämpi on vaihtaa takaiskarit lyhempiin. Louisilta (http://www.louis.de muistaakseni) löytyy tarvikejouset halvalla. Työläintä on tehdä kokonaan uusi matala satula, jolloin tosin saa viitisen senttiä persausta lisää alemmas, sillä alkuperäissatulassa on reilusti ihan turhaa koristekorkeutta.

Kiitos paljon, kokeilen noita vinkkejä tuossa järjestyksessä!

t. Kasunja

Re: Virago 535-92 madallus

Lähetetty: 04 Joulu 2014 19:07
Kirjoittaja foxterrier
Oiskohaa kurjanaamoilla valittamista jos vaihtas 535:n takaiskarit tankoihin, lähtis perästä het 10cm? ...tommosta äskö tallissa tuumailin

edit: Ja sitte hylkäsin ajatuksen ja tilasin Honda CMX250:n (pikku-Rebel) takaiskarit, kun niitä ulkomaaneläjät hehkutti. Ne on 2" lyhemmät, 1" lyhempi iskunpituus ja kun jäykemmät, niin parantavat samalla ajettavuutta.

edit2: Hyvin istuu ja tuntuu ihan sopivilta, saa nähdä kun lumet häviää että miten vaikuttaa ajettavuuteen.

Re: Virago 535-92 madallus

Lähetetty: 29 Huhti 2015 10:37
Kirjoittaja Anselmo
Moro,

mistä tilasit noi jouset? Pitää hommata samanlaiset.

Re: Virago 535-92 madallus

Lähetetty: 29 Huhti 2015 18:28
Kirjoittaja foxterrier
Moro
Tuolta: http://www.ebay.com.au/itm/Rear-Shock-A ... OC:CA:3160
-Kari-
edit: jos ny oikein muistan, niin alkuperäsistä piti ottaa jommastakummasta päästä korvakkeiden teräsholkit...