Drag Star 1100cc.-99 huolto

Öljyt, bensat, jarrunesteet, kiilloitustahnat jne.
Täältä löytyy apua, jos on ongelmia öljyn valinnassa, tai pintaan palanutta likaa.
kaapo
Viestit: 8
Liittynyt: 17 Marras 2013 20:16

Drag Star 1100cc.-99 huolto

Viesti Kirjoittaja kaapo »

Moiks..
Nyt kyselisin mistä työ ostatte varaosat ja öljyt, suodattimet sun muut huolto-kamppeet? Onko saatavilla ns.vapaa virtaus ilmansuodatinta/pestävää mallia kyseiseen pyörään ja kannattaako asentaa jos löytyy? Ja mitkä öljyt kannattaa laittaa koneeseen ja kardaaniin? Kun ei ilmeisesti ole ihan sama millaista öljyä käyttää niin laitetaan sellasta ettei tule mitään öljystä johtuvia ongelmia. Oletteko huomanneet laatu eroja noiden huoltotarvikkeiden valmistajien kesken :?:
Paljon kysymyksiä mutta kun aloittaa harrastuksen niin parempi kysyä kun ei tiedä 8-)

Avatar
Juice
Viestit: 810
Liittynyt: 24 Heinä 2010 01:54
Yccf:n luottamustoimet: Rivimies
Moottoripyörä: XVS 1300A
Oikea nimi: Juha Leppälä

Re: Drag Star 1100cc.-99 huolto

Viesti Kirjoittaja Juice »

Koneeseen Motul 10W40, karbaatsoviin sae80api gl-4 hypoid oil, vapaavirtaussuodatin K&N taitaa saada Stormilta. Litkut vaikka motonetistä. :)
sanat: Juice

WilleWallu
Viestit: 35
Liittynyt: 15 Kesä 2012 11:22

Re: Drag Star 1100cc.-99 huolto

Viesti Kirjoittaja WilleWallu »

20W50 vois olla paremp jotenki :)

Itse olen aina käyttänyt Motox-Super 20W50 SG/CF 5l motonetistä

Allu
Viestit: 204
Liittynyt: 16 Tammi 2012 10:12

Re: Drag Star 1100cc.-99 huolto

Viesti Kirjoittaja Allu »

Mä käytin omassa 20-W50 öljyä. Kilkatteli vähemmän.
Oljyt, tulpat ja suodattimet ostin Motonetistä.

Avatar
kari60
Viestit: 200
Liittynyt: 02 Joulu 2008 16:18
Moottoripyörä: YAMAHA DRAGSTAR 1100 -99

Re: Drag Star 1100cc.-99 huolto

Viesti Kirjoittaja kari60 »

Jep moottoriin mp 20/50w(Castrol,Blue Ray ym,ym) öljyt,ja "perään mulla ainakin ollut mp 75/90 öljyt.Tulpat(n.10€) ja ilmansuodin(n.35€) ja öljynsuodin(n.8€) ihan vaikka Motonetistä.
Tankkiin jos seisoo koko talven etkä käynnistele ennen seuraavaa ajokautta suosittelen bensiinin lisäainetta jota saa myös vaikka Tarjoustalosta niin se "kalvo" tulee ohjeen mukaan laitettune koko bensiinisyöttöjärjestelmään.Ja tietenkin pesu ja vahaus sekä nahka-osien huolto koko pyörälle.Jarrut kannattaa katsoa etenkin ne satulojen pultit jossa satula liikkuu että on rasvassa ja puhdistaa sekä tarkastaa että palapintaa on jäljellä.Ohessa muutama kohde jota itse katson pyörästä joka talvi ja menee muutama viikko hyvin.Ps.sit vielä ne normaalit jutut elikkä renkaat,urasyvyys,pinnojen kireys,akun kunto,valot,vilkut,jarrunesteet,ym,,. :mrgreen:
No ohessa "työlistaa" jolla ainakin pääsee alkuun.Hyvää talvea talliin. :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Nesteet ja mönjät”