Dragstar 1100 putket?

Täältä löytyy apua, jos on mp:ssä liian tuhnuiset äänet.
Avatar
stigupk
Viestit: 1019
Liittynyt: 08 Loka 2008 17:47

Re: YCCF etelän viikkokokoontumispaikat 2014

Viesti Kirjoittaja stigupk »

Hiidenpirtti on aikaisemminkin ollut etelän viikkotapaamispaikka, misköhän on jäänyt pois :shock:
-independent-

Avatar
Juice
Viestit: 810
Liittynyt: 24 Heinä 2010 01:54
Yccf:n luottamustoimet: Rivimies
Moottoripyörä: XVS 1300A
Oikea nimi: Juha Leppälä

Re: YCCF etelän viikkokokoontumispaikat 2014

Viesti Kirjoittaja Juice »

EPeli kirjoitti:Myllylammella ei ole enää Nestettä eikä kahvilaa. Hakusessa läheltä toinen paikka, Aino tietää ja infoaa ;)
http://www.nestemyllylampi.fi/ :shock: :?:
sanat: Juice

EPeli
Viestit: 57
Liittynyt: 20 Kesä 2012 21:37
Moottoripyörä: Midnight Star 1300 2007

Re: YCCF etelän viikkokokoontumispaikat 2014

Viesti Kirjoittaja EPeli »

Ei se oo enää Myllylammella ja se uus paikka olisi 7km vanhasta myllylammesta 7km Turkuun päin Hesaan 55km ;)
Ei voimaa, ei järkee !

viljo62
Viestit: 130
Liittynyt: 04 Maalis 2014 19:17
Moottoripyörä: Wild star 1600
Oikea nimi: ville (harri) myllynen

Re: YCCF etelän viikkokokoontumispaikat 2014

Viesti Kirjoittaja viljo62 »

miks ei suviranta torstaisin??? 8-)
Ei väkivalta mitään ratkaise mutta lopettaahan se vittuilun.

petr
Viestit: 3
Liittynyt: 07 Touko 2015 21:02
Moottoripyörä: Yamaha XVS 1100
Oikea nimi: Petri Tiihonen

Re: Dragstar 1100 putket?

Viesti Kirjoittaja petr »

Moi,

Onko kellään kokemuksia Cobran Speedster Shortseista? Putkien vaihto mielessä ja kyseinen putkisto kiinnostaisi. Cobran sivuilla näytti olevan putkien sopivuus V-Star 1100 -99 mallista lähtien, joten pitäisi käydä pyörääni.

-Petri

Klassikko
Viestit: 6
Liittynyt: 07 Maalis 2016 12:12

Re: Dragstar 1100 putket?

Viesti Kirjoittaja Klassikko »

petr kirjoitti:Moi,

Onko kellään kokemuksia Cobran Speedster Shortseista? Putkien vaihto mielessä ja kyseinen putkisto kiinnostaisi. Cobran sivuilla näytti olevan putkien sopivuus V-Star 1100 -99 mallista lähtien, joten pitäisi käydä pyörääni.

-Petri
Cobran Speedster Shortseista ei ole kokemusta, mutta Cobran putkista kuitenkin.

Eli laitoin linkissä näkyvät slip-on-putket Drag Stariin.
Toimivat hyvin, ääni on melko miehekäs.
Säädätin kaasuttimet ja venttiilit siinä samalla asennuksen yhteydessä, suuttimia ei ole isonnettu, bensan pintaa taisi asentaja vähän nostaa. Joskus moottorijarrutuksissa ampuu vähän putkessa.
Jos oikein perusteellisesti asian haluaa tehdä voi viedä pyörän penkitettäväksi ja vaihtaa suuttimet.
Mutta ainakin minulle toimii näinkin.

http://www.cruisercustomizing.com/cobra ... rt/BLV2267

Ilkkatapio
Viestit: 26
Liittynyt: 01 Touko 2016 19:14
Moottoripyörä: Drag Star 1100
Oikea nimi: Ilkka Korhonen

Re: Dragstar 1100 putket?

Viesti Kirjoittaja Ilkkatapio »

Hei kaipaisin tietoa minkälaisia putkia olette vaihtaneet Dragstaariin? Itselläni on nyt alkuperäiset putket, joten hieman möreämpää ääntä olen kaivannut. Oli mulla siinä suorat putket, mutta pää meinasi räjähtää ja naapurit riemastua niin vaihdoin alkuperäiset. Yuo tube videoita on katseltu, mutta kertokaa kokemuksia.
Terv Ilkka

VeSaSo12
Viestit: 60
Liittynyt: 08 Syys 2017 11:28

Re: Dragstar 1100 putket?

Viesti Kirjoittaja VeSaSo12 »

Moi,

jos itse haluaa tehdä hyvät vaimentimet niin silloin kannattaa googlata miten aseiden vaimentimet on sunniteltu. Toki ne on monesti valmistettu hieman eri konstein mitä kotoa / duunista löytyy mutta periaate on sama. Samat fysiikan lait pätee molempiin.

Jos taasen haluat duunata olemassa olevaa vaimenninta, niin mun vinkki on että älä poraile niitä reikiä liikaa. Ajele pari viikkoa ja mietit sitten taas uudelleen.

...ja niitä suuttimien vaihtoja / ruiskun säätöä ei tarvitse noin pienessä modificaatiossa edes ajatella. Vanhat asetukset toimii hyvin.

-Vesa

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pakoputkisto”