Dragstar 1100 etupyörän mysteeriosa.

Täältä löytyy apua, jos mielii isomman takarenkaan alle laittaa, tai jos etuhaarukan jousitus tuntuu löysältä, tai tarttis saada taakse lyhyemmät ja jäykemmät jouset.
HessuM
Viestit: 53
Liittynyt: 11 Syys 2015 20:38
Yccf:n luottamustoimet: Etelän Kuvernöörineuvoston jäsen 2016 -, Etelän Kuvernööri 2020 -
Moottoripyörä: Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic
Oikea nimi: Heikki Mielonen

Dragstar 1100 etupyörän mysteeriosa.

Viesti Kirjoittaja HessuM »

Onko kellään tietoa mikä tarkoitus on Dragstar 1100 Classicin vasemman puoleisen jarrulevyn keskiön kromisen suojapellin erilaisuudella verrattuna oikean puoleiseen suojapeltiin. Oikean puoleinen on ohut peltilevy kun taas vasemman puoleisessa on n. 4 mm paksu vahvike.. Varaosaluettelon räjäytyskuvassakin ero näkyy ja varaosanumerokin on eri. Takajarrulevyn suojapellissäkin on samanlainen vahvike.. liittyisikö jotenkin tasapainotukseen..?

Auvo
Viestit: 102
Liittynyt: 30 Huhti 2010 12:47
Moottoripyörä: Midnighstar xv1900

Re: Dragstar 1100 etupyörän mysteeriosa.

Viesti Kirjoittaja Auvo »

Luulisin, notta nää levyt ehkäisee jarrujen "ulvontaa" jarrutettaessa, tietenkin lisäksi ulkonäkö seikat ml. ;)

HessuM
Viestit: 53
Liittynyt: 11 Syys 2015 20:38
Yccf:n luottamustoimet: Etelän Kuvernöörineuvoston jäsen 2016 -, Etelän Kuvernööri 2020 -
Moottoripyörä: Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic
Oikea nimi: Heikki Mielonen

Re: Dragstar 1100 etupyörän mysteeriosa.

Viesti Kirjoittaja HessuM »

Juuh, se kromattu peltilautanen on varmaan koristeena vaan se vahvike/painolevy sen sisäpinnassa ihmetyttää.. ja miksi se on edessä vaan toisessa koristelevyssä.. Joku elämää suurempi tarkoitus sillä varmaan on..?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Renkaat, jarrut ja jousitus”