Kovasti huoltoa, mutta ei korjausta.

Avatar
Rami Ingo
Viestit: 19
Liittynyt: 13 Huhti 2018 01:48
Moottoripyörä: Yamaha YZF 600R -02 Tulossa jossain vaiheessa Rykkönen Ruattiin.

Kovasti huoltoa, mutta ei korjausta.

Viesti Kirjoittaja Rami Ingo »

Kokeillaas taas ylläpito vink vink ?

En tiedä miksi mun viestit EI tänne jää, enkä pysty communikoimaan ? Jäsenenä olen ollut varmaan kuukauden päivät. Kortin sain jo ja muun matskun. Merkkejä odottelen Pialta. Putsasin yhtä vanhaa pari kerhoa nähnyttä liiviä, että mahtuu YCCF merkit. Takkiin laitan vain rintamerkit, kun hyvin suojattu ns. kyykky takki, johon ompelu työlästä selkään. :roll:

Ei ole elämässäni ollut 43 vuoden ajo aikana yhtään Yamahaa, nyt ON ! :lol:

Suomeen vanhemman YZF 600R -02 pikku superin ja Ruotsiin kyttään tuoreempaa YZF R1 Yammua. Vaikka pari Hayabusaakin ennen Harley aikaa oli, niin YZF on ajettavuudeltaan loisto laite. Rykkösessä tehot tosi hyvät, ei ihan busa luokkaa, mutta meneeee.... pienempi riittää Finski baanoilla.

Onko jollain tipsejä ko. biken huoltoon liittyen ? Ensi viikolla käydään Thundercat läpi täydellisesti, kun seissyt pari vuotta. Merkkivika vaihteissa tiedossa ja tässä varmaa fixattu, koska vaihteet toimii ja pysyy päällä 100% hyvin. NO kunhan testaan, katooko mun textit taas bitti avaruuteen, vai..... yt: Rami ;)
Viimeksi muokannut Rami Ingo, 21 Huhti 2018 06:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Muista elää tänään ! Huomenna se voi olla myöhäistä. Eilinen on historiaa ja huominen on utopiaa, siis muista elää NYT ! Yt : Rami

Avatar
Rami Ingo
Viestit: 19
Liittynyt: 13 Huhti 2018 01:48
Moottoripyörä: Yamaha YZF 600R -02 Tulossa jossain vaiheessa Rykkönen Ruattiin.

Re: Kovasti huoltoa, mutta ei korjausta.

Viesti Kirjoittaja Rami Ingo »

Yipee...... nyt tämäkin pelittää...... Jätte bra. :D
Muista elää tänään ! Huomenna se voi olla myöhäistä. Eilinen on historiaa ja huominen on utopiaa, siis muista elää NYT ! Yt : Rami

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Linkkejä mielenkiintoisiin sivustoihin”