Pohjoinen

Netiketin mukaista keskustelua mistä tahansa aiheesta.
tero3416
Viestit: 15
Liittynyt: 03 Elo 2016 16:47
Oikea nimi: Tero

Pohjoinen

Viesti Kirjoittaja tero3416 »

Tervehdys kaikille, kirjoitinkin Fb sivuille halukkuudestani alkaa vetämään pohjoista elikkäs ilmottaudun kuvernööri ehdokkaaksi, olen Tero Seppänen ja asustelen Vaalassa elantoni saan maataloudesta (emolehmätila) ajokkina tällä hetkellä jammun FJR 1300 ja tälle kesää tullutkin jo reipas 12000km mittariin viime reissu suuntautui jögevaan, täällä vaalassa meillä on loistava kokoontumis paikka motoristeille monille varmaan tuttu paikkakin suviranta tuossa oulujärven rannalla, eipä sen enempää kysekee jos jottai mielen päällä.

1670
Viestit: 203
Liittynyt: 14 Loka 2008 14:11
Moottoripyörä: Virago 535

Re: Pohjoinen

Viesti Kirjoittaja 1670 »

Hienoa Tero!
Mukavaa saada pohjoiseen "uutta verta". Ei muuta kuin vuosikokoukseen mukaan!
ty

Avatar
MAsi
Viestit: 109
Liittynyt: 22 Loka 2013 23:38
Moottoripyörä: Wild Star 1600
Oikea nimi: Markku Asikainen

Re: Pohjoinen

Viesti Kirjoittaja MAsi »

Great! Mäkin olin Jögevassa (Oili hoi ?), meit on aika paljon siel mut vähän joka puolelle hajaantuneina, onko hyvä vai huono?? Ikääs en tiedä mut mallikkaasti oot hommas hoitanut (automaatio-emäntä) ku karja pärjää ja kahvaa käännetty noitten kilometrien verran. Mä ajelin Ruotsin ralliin Nordkapin-Oslon kautta+himaan Vantaalle (5100km), ja edelleen on selkä jumis.
Asialles oot omistautunut, tängs.

Avatar
OiLi
Viestit: 267
Liittynyt: 23 Marras 2008 15:34
Oikea nimi: Oili Lötjönen

Re: Pohjoinen

Viesti Kirjoittaja OiLi »

.
.

Tää kuuluu varmaan muun otsikon alle mut vastaan ny tänne :)

MAsi kirjoitti:Great! Mäkin olin Jögevassa (Oili hoi ?)
MAsi (Viherpipertäjä), mie olin Jögevan aikaan keikkakiertueella. Muistatko https://youtu.be/6J1beCTHdIk.

MAsi kirjoitti:..meit on aika paljon siel mut vähän joka puolelle hajaantuneina, onko hyvä vai huono?? Ikääs en tiedä mut mallikkaasti oot hommas hoitanut (automaatio-emäntä) ku karja pärjää ja kahvaa käännetty noitten kilometrien verran.
Sori kun en ollut ohjaamassa laumaani. Parannan tapani ensi vuonna :)
MAsi kirjoitti:Asialles oot omistautunut, tängs.
Thänks!
MAsi kirjoitti: Mä ajelin Ruotsin ralliin Nordkapin-Oslon kautta+himaan Vantaalle (5100km), ja edelleen on selkä jumis.
Huippua kilsoille :like: Jumille :dislike:, jooga auttaa :lol:

Outsa eiku OiLi
- ORANSSI-KLUBI -

Avatar
jamppu past
Viestit: 7
Liittynyt: 09 Huhti 2011 10:16
Moottoripyörä: XV 1100 VIRAGO, XV A WILD STAR 1600

Re: Pohjoinen

Viesti Kirjoittaja jamppu past »

On se hyvä kun saatiin pohjoiseenkin kuvernööri ja vielä toimelias 8-)
Jamppu

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sana on (lähes) vapaa”