Sivu 2/3

Re: Virago 535: Eri vuosimallien erot

Lähetetty: 03 Heinä 2009 15:49
Kirjoittaja Ellu
:D :D :D
ihana pyörä se on.....
mun ensimmäinen ja ainoa ja pois vaihtais en :D (välillä miettiny, mut tuskin raaskin luopua)

ite sain kortin toukokuussa ja autokoulussa oli kawa en 500, minkä jälkeen kyl tietty hetken outo, mut kumminkin on helppo ajella ja käsitellä, näppärä :D

mun on se "täystehonen" versio, hyvin kulkee ja kiihtyy, vaan en oo koittanu yli 120 vauhtia ajaakaan..... :lol:

miehen vn 800 kawalla kun hetken ajelin, niin sen jälkeen kyl tuntu pikku mopolle, mut sopii mulle niin hyvin :D

enhän tätäkään saa yhtään ylämäkeen (loivaankaan) tuupattua, saati sit yhtään painavampaa..... :lol:

Ellu ja räpätin (mun 535 virago, violetti kaunokki 8-) )

Re: Virago 535: Eri vuosimallien erot

Lähetetty: 04 Heinä 2009 23:42
Kirjoittaja 1397
535:n madaltamisesta sen verran, että minulla on pituutta huimat 156 senttiä ja ajelen Virago 535:llä, jota ei ole mitenkään madallettu. Ihan hienosti ylettävät tassuni maahan. :) Että onkohan se madaltaminen sittenkään välttämätöntä...

- anne -

Re: Virago 535: Eri vuosimallien erot

Lähetetty: 05 Heinä 2009 07:23
Kirjoittaja Das Fette Sau
Madaltaminen on aina välttämätöntä jo pelkästään ulkonäkösyistä! :lol: Ja on miusta semmonen matala kustomi mukavampi ajaa muutenkin, muutenhan tuntuu kuin ajaisi painavalla endurolla. :D

Re: Virago 535: Eri vuosimallien erot

Lähetetty: 05 Heinä 2009 09:50
Kirjoittaja 1397
Ahaa. Tää olikin taas niitä "yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä" -asioita. :lol: Onneksi jokainen saa tehdä pyörälleen mitä haluaa - siis lähestulkoon.

- anne -

Re: Virago 535: Eri vuosimallien erot

Lähetetty: 05 Heinä 2009 10:13
Kirjoittaja Das Fette Sau
Noo, jos tarkempia ollaan, niin ei liika madaltaminen oo miunkaan mielestä hyvästä, kanttausvaraa on toki oltava "urheilulliseen" etenemiseen :lol:

Tässä tapauksessa se madaltaminen tulee kysymkseen osittain myös henkisistä syistä, sillä pyörän tuleva kuljettaja kun sanoi, että jalkojen on yllettävä kunnolla maahan, kun vakioa 535:ä koeistuttaessa ylsivät maahan vain päkiät. Sinänsähän se riittäisi, mutta jos hän tuntee olonsa varmemmaksi pyörän kanssa kun yltää kunnolla maahan niin kaipa se madallus kannattaa tehdä, saa ehkä varsinkin alussa enemmän iloa ajamisesta kun on yksi asia vähemmän jännitettävänä.

Re: Virago 535: Eri vuosimallien erot

Lähetetty: 05 Heinä 2009 10:21
Kirjoittaja Ellu
eiks ne jalkatapit kraappaa maahan jo sit joka liikenneympyrässä, jos sitä madaltaa...?

:mrgreen:

Re: Virago 535: Eri vuosimallien erot

Lähetetty: 05 Heinä 2009 10:39
Kirjoittaja Ellu
nii mä vaan vitsailin :D
ei mun ajamisessa juuri kraapi :D :mrgreen:

varmaan on tosiaan mukavampi ajella, kun jalat yltää tukevasti maahan, ja jos silmääkin miellyttää, niin ilman muuta :D

niin ja vaikeahan sitä on esim. jaloilla potkimalla peruutella tms. jos ei jalat yletä kunnolla......

(mul on itellä tosi pitkät jalat, et hyvin ulettuu :lol: )

Re: Virago 535: Eri vuosimallien erot

Lähetetty: 05 Heinä 2009 11:01
Kirjoittaja Das Fette Sau
Niin miekin laitoin varalta tuon sanan "urheilullinen" lainausmerkkeihin, eipä nuo tapit paljon maata ole tavanneet tähän mennessä, vaikka kuinka urheilullisesti yrittää ajaa :lol: Tuli vaan tuo adjektiivi mieleen, kun uusimmassa Kopterissa oli Triumph Thunderbirdin esittely, jossa sanottiin, että "T-bird on suunniteltu cruiseriksi, jossa on kapasiteettia myös urheilulliseen ajoon". No, kaipa näillä virtahevoilla kanttailessa hiki tulee jossain vaiheessa, mutta ducatimies saattaisi olla eri mieltä tuosta urheilullisesta ajosta vaikka kuinka yrittäisi kammeta.... :lol:

Re: Virago 535: Eri vuosimallien erot

Lähetetty: 05 Heinä 2009 12:18
Kirjoittaja Ellu
ukon kans ku ajeltiin keväällä mun viragolla kaks päällä (sillon ku mul ei ollu viel korttia), nii kyl kraappi sillon... kummallista :roll:
en mä silleen kanttaile :lol:

Re: Virago 535: Eri vuosimallien erot

Lähetetty: 16 Tammi 2022 13:31
Kirjoittaja Anita
879 Peltsu kirjoitti: 02 Heinä 2009 18:58 90 -luvulla niihin tuli pikkasen isompi tankki. Ei se iso siltikään ole mutta kuitenkin. Varatankki on useimmiten jumissa, se pienentää toiminta-aikaa vielä entisestäänkin. Helppo tosin korjata. Muuten oikein hyvä ja luotettava peli.
Heipä! Oletko kuulolla Peltsu tai joku muu Viragoista tietävä? Miten se varatankin jumitus korjataan? Luulenpa, että minunkin Viragossa 535 vm 1992 se jumittaa. En keksi mitään muutakaan (matemaattillista) syytä siihen, että meno loppui kesällä ennen aikojaan... Vaaramaisemissa ajelin ja kahvaa tuli käännettyä ja niin se bensa vaan loppui, mutta ei se varatankille laittokaan kyllä auttanut.