Sweepin nahkahousut?

Netiketin mukaista keskustelua mistä tahansa aiheesta.
Lucas
Viestit: 1
Liittynyt: 17 Elo 2021 10:34

Sweepin nahkahousut?

Viesti Kirjoittaja Lucas »

Moi,

Katseleni Sweepin Desperado-nyörinahkahousuja. Olisiko kellään kokemuksia Sweepin nahkahousuista; millainen on merkkinä ja housujen nahan laatu?

Nämä olisivat vuohennahkaa full grain (korkein nahkaluokka siis), Sweepin nyörinahkahousut ovat kuulemma AAA-luokkaa. En ole hakemassa kovin paksuja housuja, vaan myös housuja, joita voisi käyttää casual-tyyliin.

Olen kuullut, että vuohennahka olisi hyvä nahka, vaikka onkin pehmeämpää kuin esimerkiksi naudannahka.

Kuulisin mielelläni niin hyvät/huonot puolet merkistä sekä nyörinahkahousuista yleensä (mielestäni tarjoaa hyvän edun, että nyörejä on kaksi eli vyötärön ja jalkojen korkuudella, eli voisi oman makunsa mukaan voisi kiristää/löysentää niitä.

ToTal
Viestit: 11
Liittynyt: 24 Kesä 2021 10:55
Yccf:n luottamustoimet: Hallituksen jäsen 2021-
Moottoripyörä: Wildstar 1600
Oikea nimi: Topi Talvitie

Re: Sweepin nahkahousut?

Viesti Kirjoittaja ToTal »

Sweepin nahkahousut on nyt ollut kolmisen kautta käytössä, eikä ole pahaa sanottavaa. Mukavat päällä ja laadukkaat. Ei ole mikään paikka hajonnut, eikä näytä merkkejäkään kulumisesta. Olen toki huoltanutkin näitä.

Lahkeet tuli ainakin näissä pitkinä ja käänsin sitten itse sopivaan pituuteen. Kävi kätevästi kun käänsi lahkeet ympäri, kiinnitti kaksipuolisen "tiivisteteipin" (siis ihan tuollaisen paksuhkon pehmeän) oikealle korkuudelle lahkeen ympäri ja käänsi sitten ylimääräiset siitä yli. Tulee hyvän näköinen lahje eikä tarvitse alkaa ompelemaan. Kai sen voisi viedä suutarillekin mutta kun vei kaiketi 5 minuuttia aikaa niin tein itse.
-Topi

ToTal
Viestit: 11
Liittynyt: 24 Kesä 2021 10:55
Yccf:n luottamustoimet: Hallituksen jäsen 2021-
Moottoripyörä: Wildstar 1600
Oikea nimi: Topi Talvitie

Re: Sweepin nahkahousut?

Viesti Kirjoittaja ToTal »

Niin ja olen pitänyt noita omiani koko työpäivänkin. Toki se on kai mallista kiinni myös kuinka sopii muuhun kuin ajeluun.
-Topi

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sana on (lähes) vapaa”