Sivu 2/3

Re: Wildstar 1600cc Turbo

Lähetetty: 01 Heinä 2016 06:20
Kirjoittaja ypsilon
Joo vaatii lujemmat kannenpultit että kestää enemmän painetta. Tiiviste luultavasti kestää ku ei ne pahvia nykyään ole.

Re: Wildstar 1600cc Turbo

Lähetetty: 01 Heinä 2016 07:37
Kirjoittaja Petri
Miten toteutit/rakensit turbon öljyputket?

Re: Wildstar 1600cc Turbo

Lähetetty: 01 Heinä 2016 11:03
Kirjoittaja ypsilon
Tulo otettiin vasemmalta puolelta siitä öljylinjalähdöstä, ja paluu toisella puolen koneen koppaan.

Re: Wildstar 1600cc Turbo

Lähetetty: 01 Heinä 2016 17:23
Kirjoittaja Petri
ypsilon kirjoitti:Tulo otettiin vasemmalta puolelta siitä öljylinjalähdöstä, ja paluu toisella puolen koneen koppaan.
Riittääkö öljynpaineet?

Re: Wildstar 1600cc Turbo

Lähetetty: 01 Heinä 2016 17:56
Kirjoittaja ypsilon
riittää

Re: Wildstar 1600cc Turbo

Lähetetty: 06 Heinä 2016 10:08
Kirjoittaja Zami68
No nyt on äijäpeli :shock:
Mikä ohjaustanko sulla muuten on kiinni?

Re: Wildstar 1600cc Turbo

Lähetetty: 07 Heinä 2016 21:28
Kirjoittaja Auvo
Onko tää Wille ruiskukone, kun kaasari konetta ei voi turbottaa?

Re: Wildstar 1600cc Turbo

Lähetetty: 10 Heinä 2016 17:20
Kirjoittaja ypsilon
Ihan kaasari tämä on ja muuten vakioromut, mutta barnettin kytkin ja vähän isompi pääsuutin. Tämä oli naurettavan helppo turbottaa kun on vain yks kaasari. Kulutus oli 2000km reissulla 4,02 litraa satasella :D Pikkusen iski sähköpirut reissun alussa, mutta onneksi matkassa ollu kaveri on sähkövelho, ja saatiin kaikki KOLME vikaa korjattua ja matka jatku. Hieno keikaus oli Pohjoisnorja. Ohjaustanko on joku medium apehanger minkä sain kaverilta. Hieman kapeampi kuin vakio ja vähän korkeampi. Vakio oli liian leveä näin pätykälle, meni selkä kipeäksi. Nyt asento on kyllä melko leppoisa.

Re: Wildstar 1600cc Turbo

Lähetetty: 10 Heinä 2016 17:30
Kirjoittaja ypsilon
https://vimeo.com/174106528 Tuossa kuulee vähän ääniäki ku kuvailtiin norjassa

Re: Wildstar 1600cc Turbo

Lähetetty: 11 Heinä 2016 07:57
Kirjoittaja Auvo
Jopas oli hienot soundit, kerta kaikkiaan!