Kv ralli 2018 Tanska sisämajoitus

lissu
Viestit: 350
Liittynyt: 13 Loka 2008 18:08
Yccf:n luottamustoimet: Etelän Kuveröörineuvoston jäsen 2010 - 2012,
kansainvälisten yhteyksien hoitaja 2012 - syksy 2017,
hallituksen varajäsen 2014 - 2015
hallituksen jäsen 2015 - 2017
Moottoripyörä: Yamaha Drag Star Custom 650
Oikea nimi: Liisa Tossavainen

Kv ralli 2018 Tanska sisämajoitus

Viesti Kirjoittaja lissu »

Moi kaikille!

Vaikka onkin vasta kesä 2017, niin tanskalaiset ovat jo kovassa vauhdissa kansainvälisen rallinsa kanssa to-su 7. - 10.6.2018. Sisämajoituksia on mahdollisuus varata lähettämällä sähköpostia [email protected] ja kopiona [email protected] . Muistakaa laittaa molemmat osoitteet, kun lähetätte varausta, jotta myös tanskalaiset itse pystyvät seuraamaan varaustilannetta. Toki myös kannattaa seurata, että saatte vastauksen, että varauksenne on hyväksytty.

Sisämajoituksia on saatavilla seuraavasti:

“Large Cabin” 4 henkilölle 500 DKK per yö (mukavuudet: siivous, jaettavat vessat/suihkut toisessa rakennuksessa)
”Appartment” 4-12 henkilölle (min. 4) 250 DKK per hlö per yö (mukavuudet: siivous, petivaatteet, pyyhkeet)
”Double room at the Inn” 2 henkilölle 898 DKK per yö (mukavuudet: siivous, petivaatteet, pyyhkeet)

Valitettavasti http://www.rudbol.dk sivut ovat vain tanskankieliset enkä itse ainakaan onnistunut löytämään kuvia majoitusvaihtoehdoista. Uskoisin, että siivous tarkoittaa loppusiivousta ja että kahdessa kalliimmassa majoituksessa on oma kylppäri, koska siitä ei erikseen mainintaa (kannattaa varmistaa). Tanskalainen yhteishenkilöni on parhaillaan lomilla ulkomailla. Olen kysynyt, koska majoitukset on maksettava ja päivitän tiedon tänne, kun saan siihen vastauksen. Jos muuta kysyttävää tulee, niin kysykää ihmeessä varauksenne yhteydessä ja varmistakaa varauksenne loppusumma.

HUOM! Telttailu tietysti on myös mahdollista ja sisältyy rallimaksun hintaan

Osoite vielä:
Rudbol Graensekro
Rudbolvej 36
6280 Hojer
Denmark

T. kv. Lissu

Palaa sivulle “Kansainvälinen ralli Tanskassa”