Sivu 1/1

Yamaha virago 535

Lähetetty: 28 Touko 2017 17:10
Kirjoittaja Bobberboi
Terve!
Viragon kytkin tuntuu luistavan täyskaadu kiihdytyksessä ja kyseessä saattaa kuulemma olla joku rajotin? Saisiko tästä lisää tietoa viisaammilta? Ja jos samalla saisi vinkkejä 34kw virago 535 viritykseen, bw exhaustin drag pipet tilattu joten pakoputkiin ei tarvitse keskittyä. Kiitos jo etukäteen!

Re: Yamaha virago 535

Lähetetty: 29 Touko 2017 11:20
Kirjoittaja Sami W
Epäilen kyllä että olisi kyseessä mikään rajoitin. En ole ainakaan kuullut tuommoisesta, enkä ole omassani havainnut. Luistaminen voi johtua esim. kuluneesta kytkimestä, väärin säädetystä tai vääristä öljyistä.
535:n virittämiseen ei taida paljoa löytyä valmiita keinoja. Pakoputkisto paremmin virtaavaksi ja suuttimien vaihto siinä samalla. Siinäpä ne taitaa melkein keinot olla, enkä nyt tiedä tuleeko suurta eroa ääniä lukuunottamatta.

Re: Yamaha virago 535

Lähetetty: 10 Huhti 2023 17:42
Kirjoittaja NykanVe
Lainaanpa tätä keskustelua kun kyseessä on kuitenkin XV535. Eli tallissa vanha Virago -91 tai vanhempi jota fiksailen aikani kuluksi. Trafin mukaan vuonna 2000 saksasta suomeen tuotu ja sarjanumero alkaa 3BR. Lueskelin jostain että saksassa on 535:stä myös 20 kW versio ja niissä tuo sarjanumero alkaisi juuri 3BR. Onko kenelläkään varmaa tietoa asiasta? Tutkailin osalistoja ja ainoat erot jotka huomasin 34kW ja 20kW välillä olisi imukaulat, suuttimet ja nokka-akselit. Miten erottaa 34kW koneen nokka akselit 20kW koneen akseleista. Ajatuksena muuttaa pyörä täysitehoiseksi, mitä se Trafin mukaan on, jos se on kuristettu malli. Purkuosina kun nykyisin löytöä nokkia jo ihan kohtuu hintaan. Yritin kaivella netistä VIN dekooderia joka tunnistaisi tuon lyhyen alle 17 merkin vin koodin jos sieltä olisi löytynyt tieto pyörän alkuperäisistä tehoista, mutta enpä löytänyt.