dragstar classic

Yllä oleviin kategorioihin sopimaton kustomointiin, säätöön ja korjaukseen liittyvä keskustelu, kuten tallin varustus, huolto-ohjeet, työkalut, nostimet, omaviritelmät ym. huoltovempeleet.
hasa
Viestit: 5
Liittynyt: 30 Marras 2015 18:59

dragstar classic

Viesti Kirjoittaja hasa »

Tervehys! Classikkimallin 1100 dragstarissa joku joskus modifioinu takahaarukkaa ja puottanu lokarin lähes kiinni renkaaseen.... Nyt ois tarkotus nostaa ennalleen että onnistus takapenkin laitto. Tarvisin koordinaatteja että mikä mahtaa olla alkuperäinen korkeus. Jos jollai sattuu olemaan kyseinen laite ni olis tosipaljo apua jos kehtais mittailla ja pistäs mitat vaikka taka akselin keskeltä lokasuojan/sissyn kiinnitys reikiin. Isokiitos jo etukäteen!!

Avatar
J.J.
Viestit: 1211
Liittynyt: 09 Touko 2011 16:59
Yccf:n luottamustoimet: Yccf.n järkkäri, Hallituksen varajäsen 2013, Hallituksen jäsen 2014-15, Pr-vastaava 2014-17, Puheenjohtaja 2015-17, EAK-kouluttaja 2019-
Moottoripyörä: XVS 1300A -07
Oikea nimi: Janne Jylhä

Re: dragstar classic

Viesti Kirjoittaja J.J. »

teknisiä tietoja maavara ja istuinkorkeus jos niistä olisi apua?

hasa
Viestit: 5
Liittynyt: 30 Marras 2015 18:59

Re: dragstar classic

Viesti Kirjoittaja hasa »

Kuskin penkki ja maavara on alkuperäisillä korkeuksilla. Takahaarukasta joku seppä on vaan puottanu sitä lokarin "kannatin" rautakehikkoo. Jonkulaiset palaset niistäny pois ja hitsannu melekee rengasta vasten sen

Avatar
Zer0 the Her0
Viestit: 885
Liittynyt: 25 Loka 2008 15:28
Yccf:n luottamustoimet: Itä-Suomen kuvernööri 2009-2011
Idän tiedottaja 2011-
EAK-tiimin jäsen 2014-
Moottoripyörä: Kawasaki VN 1700 Classic Tourer -10

Re: dragstar classic

Viesti Kirjoittaja Zer0 the Her0 »

hasa kirjoitti:Kuskin penkki ja maavara on alkuperäisillä korkeuksilla. Takahaarukasta joku seppä on vaan puottanu sitä lokarin "kannatin" rautakehikkoo. Jonkulaiset palaset niistäny pois ja hitsannu melekee rengasta vasten sen
Eli perän laskua ei olisi tehty "koiranluita" vaihtamalla? Kuulostaapa melkoiselta sepältä, jos on tehnyt tuon laskun "leikka ja liimaa"-menetelmällä. En tiedä, oletko kuinka perehtynyt tuon Dragsun rakenteeseen tai oletko ennen moisia vehkeitä rakennellut, mutta kyseisen pyörän tavallisin perän laskeminen tapahtuu kahta reikärautaa (reikien väliä) vaihtamalla. Mikäli tämän jo tiesit, niin vinkkini on aiheeton ja turha. :like:
"Olen tunteellinen kuin raskaana oleva nainen." Vastarakastunut alamäkihyppääjä Toni Nieminen (Me Naiset 4/2014)

hasa
Viestit: 5
Liittynyt: 30 Marras 2015 18:59

Re: dragstar classic

Viesti Kirjoittaja hasa »

Perää eioo laskettu,lokari vaan puotettu alas. Seppä on leikkonu rungosta lokarin kannakkeen irti ja hitsannu tkahaarukkaan kiinni,lähes renkaaseen kiinni.

hasa
Viestit: 5
Liittynyt: 30 Marras 2015 18:59

Re: dragstar classic

Viesti Kirjoittaja hasa »

Tämän kirjotin aluksi tuonne muu korjaamo keskusteluun ku ei jousitukseen liity ollenkaa. Ylläpito nakkas sen kuitenki tänne näköjään.....

hasa
Viestit: 5
Liittynyt: 30 Marras 2015 18:59

Re: dragstar classic

Viesti Kirjoittaja hasa »

Nyt sain muualta tietoo että kustomimallissa on perä tunkattuna kyseiset mitat 370 ja pyörä pystyssä pelkällä omallapainolla 350. Luulis olevan samat classikissakin. Nykysellään vaan 240......

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu korjaamokeskustelu”