Sivu 1/1

Xvs 1100 synkkaus

Lähetetty: 28 Touko 2017 18:27
Kirjoittaja MarieElise
Hei! Kertokaas ohjeita dragstar 1100 kaasareitten synkkaukseen!?

Re: Xvs 1100 synkkaus

Lähetetty: 06 Kesä 2017 21:33
Kirjoittaja MarieElise
Tämähän olikin hiljanen foorumi

Re: Xvs 1100 synkkaus

Lähetetty: 07 Kesä 2017 11:49
Kirjoittaja veke52
Synkkauksesta. Näistä alkuun, imukurkut ehjät, kaasareitten kalvot ehjät, venttiilien säätö kohdallaan, eikä tulpatkaan kovin vanhoja. Paras lopputulos. Ei tarvi kallista testimittaria. Kiinnitä laudanpätkään (n.1m) 5mm kirkasta muoviletkua (3m) pitkän
U:n muotoon koko laudan mitalle. Imaise letkuun hyvin ohutta öljyä, atf tai hydr. tai kompressori, noin puoliväliin lautaa.
Ilmanputsari irti, ei muuten saa etupytyn imukurkkuun, jossa kumitulppa, letkun toinen pää siihen. Takapytyn kurkusta letku irti, joka menee aircuttiin, letkun toinen pää tilalle. Kone käyntiin, nestepinnat pitäisi olla noin tasan tyhjäkäynnillä (1000r/min).
Säätöruuvi kaasareitten alaosassa kanta osoittaa etupyttyä päin. Millinkin kierto vaikuttaa heti.
Olisiko tästä helppiä? Itellä kans 1100, tällä tarkastanut ja säätänyt.
Terv. Veikko. 0400711259.

Re: Xvs 1100 synkkaus

Lähetetty: 07 Kesä 2017 17:13
Kirjoittaja MarieElise
Kiitos veke52! Riittääkö siis että tyhjäkäynnillä vaan sääjetään? Muistelen että ainaki intikassa oli kierroksille synkan säätö erikseen

Re: Xvs 1100 synkkaus

Lähetetty: 07 Kesä 2017 18:23
Kirjoittaja veke52
Näissä Mikuneissa on vain yksi ruuvi läppien säätöön. Toki voi säätää esim. 2000rpm/min. Jos kaikki kunnossa, ei pitäis olla eroja lopputulokseen. Oma draksu -01, kaasarit mallia BSR37.

Re: Xvs 1100 synkkaus

Lähetetty: 07 Kesä 2017 22:21
Kirjoittaja MarieElise
Ok kiitoksia :)

Re: Xvs 1100 synkkaus

Lähetetty: 28 Syys 2017 10:49
Kirjoittaja akkipaa
Ihan vaan vinkkinä, minä ostin tuota letkua enemmän ja naulasin sen "pitkäksi uuksi" autotallin seinään. Samalla tavalla öljyä (olisikohan ollut fork-oilia, kauniin punaista ainakin), sen verran, että pinnat on noin levossa noin metrin korkeudella. XVS650:ssä kaasareista valmiit letkut ja niiden päähän laitoin sopivat nipukat (joiden etsiminen oli tämän projektin suurin tehtävä). Nyt sitten voi lennosta mitata, ajaa vain mopon mittalaitteen viereen ja kytkee letkun päät nipukoihin. (Sitä letkua on yhteensä varmaan 10 metriä.)