Marraskuun marinoita kuvernööriltä

Itä-Suomen kuvermenttia koskevaa keskustelua.
Alueen säännöt
Tänne keskustelua aiheista, jotka koskevat Itä-Suomen kuvermenttia.
Heli
Viestit: 40
Liittynyt: 09 Touko 2013 00:08
Yccf:n luottamustoimet: Idän kuvernööri 2018-2020, neuvoston jäsen ja tiedottaja 2021-
Moottoripyörä: Yamaha Virago 750 vm-95
Oikea nimi: Heli Jäppinen

Marraskuun marinoita kuvernööriltä

Viesti Kirjoittaja Heli »

Ankeaa, pimeää ja sateista marraskuuta vaan kaikille!
Nyt on kasvatettu hauista haravoimalla, kyykitty puita liiteriin mielikuva tiukasta perästä kannustimena. Kaikki tämä on tehty kunnon kohottamiseksi ensi kautta varten....ja kun sitten kirmaat peilin eteen nähdäksesi pudotetut kilot ... *****!! Toisaalta nyt on ollut myös mukavaa käpertyä sohvan nurkkaan ja tutustua rauhassa kerhon toimintaan ja suunnitella tulevaa.
Olen ollut iloisen yllättynyt siitä vastaanotosta, mitä olen saanut yrittäjiltä koskien tarjouspyyntöjä, puheluita ja tapaamisia. Olen saanut innostunutta vastaanottoa ja vilpitöntä halua tehdä yhteistyötä niin, että saisimme järjestetyksi hienoja elämyksiä ensi kaudelle. Tämä kertoo minulle sen, miten hienosti edeltäjäni ja neuvoston jäsenet ovat luottotehtävänsä hoitaneet. On innostavaa jatkaa kun olette luoneet hyvän, luotettavan pohjan toimia. Kiitos teille kaikille!
Paljon siis tapahtuu kulisseissa, jotta saisimme hienon kauden aikaiseksi. Vastavuoroisesti heitän bensakanisterin teille rakkaat jäsenet: levittäkää kerhon ilosanomaa ympärillenne, houkutelkaa uusia jäseniä mukaan ja ennenkaikkea osallistukaa !!!

Tapaamisiin Heli
Jos joku tarjoaa sinulle mahdollisuutta, mutta et ole varma pystytkö siihen, sano kyllä -ja opettele myöhemmin, miten se tehdään. - Rickhard Branson-

Avatar
Juice
Viestit: 810
Liittynyt: 24 Heinä 2010 01:54
Yccf:n luottamustoimet: Rivimies
Moottoripyörä: XVS 1300A
Oikea nimi: Juha Leppälä

Re: Marraskuun marinoita kuvernööriltä

Viesti Kirjoittaja Juice »

Sitähän se on, maarraaskuu.. Taisi sen jo se eräskin bändi sanoiksi joskus pukea. Mukava oli idästä kuulla kuulumisia ja kiva että on toimelias Heli siellä puikoissa. Edeltäjäsi ovat tehneet sinulle hyvän perustan josta on hyvä ponnistaa idän malliin eteenpäin. Kuulostaa innostuneelta kuvernöörskältä ja se on aina plussaa. Toivotan tsemppiä tulevaan ja eiköhän ensi vuonna jossain kokkareissa nähdä. :)
sano Juice, rivimies
sanat: Juice

Heli
Viestit: 40
Liittynyt: 09 Touko 2013 00:08
Yccf:n luottamustoimet: Idän kuvernööri 2018-2020, neuvoston jäsen ja tiedottaja 2021-
Moottoripyörä: Yamaha Virago 750 vm-95
Oikea nimi: Heli Jäppinen

Re: Marraskuun marinoita kuvernööriltä

Viesti Kirjoittaja Heli »

Kiitos paljon!
Minulla on loistava tiimi täällä rinnalla jonka opastuksella on hyvä toimia. Viritetään kaikki ensi kesänä maksimit :)
Näkymisiin Heli
Jos joku tarjoaa sinulle mahdollisuutta, mutta et ole varma pystytkö siihen, sano kyllä -ja opettele myöhemmin, miten se tehdään. - Rickhard Branson-

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Itä-Suomi”