Etelän kuvernööri esittäytyy

Etelä-Suomen kuvermenttia koskevaa keskustelua.
Alueen säännöt
Tänne keskustelua aiheista, jotka koskevat Etelä-Suomen kuvermenttia.
Avatar
maarit.lehikoinen
Viestit: 54
Liittynyt: 02 Helmi 2014 19:41
Yccf:n luottamustoimet: Etelä-Suomen kuvernöörineuvoston jäsen 2014- 2017, hallituksen varajäsen 2016-2017. Etelän kuvernööri 2017-
Moottoripyörä: Yamaha Virago 535 v. 2013-2015, Drag star 650 2015-
Oikea nimi: Maarit Lehikoinen

Etelän kuvernööri esittäytyy

Viesti Kirjoittaja maarit.lehikoinen »

Heissan YCCF:n weljet ja sisaret! Aloitin etelän kuvernöörinä, kiitos vuosikokousväelle onnitteluista ja tsempeistä mitä sain osakseni.
Tähän pieni esittely,: Olen 49- vuotias Hyvinkäällä asuva sairaanhoitaja. Ajelen tällä hetkellä DragStar 650:llä. Motoristina vähän myöhäissyntyinen mutta kerholaisena yrittänyt toimia aktiivisesti. Olen kuulunut neljä vuotta kuvernöörineuvoston, viime ajokaudella myös hallituksen varajäsenenä. Hallitukseen ei nyt ollut halua mutta kuvernöörin pestiin suostuin. Yritän toimia kerhon parhaaksi ja toivon että kerholaiset myös ottaisivat osaa järjestettäviin tapahtumiin.

Olen nyt keräämässä (kerjäämässä) :lol: neuvostoon jäseniä. Toivoisin neuvostoon jäseniä ympäri etelän, jolloin saataisiin mahdollisimman laaja- alainen neuvosto. Voit ilmoittaa halukkuutesi mukaan toimintaan minulle sähköpostilla [email protected] tai puhelimitse p. 0442786996. Torstaina 14.9. kahvitellaan Roosassa Nurmijärvellä, tulethan paikalle! Nähdään tulevissa tapahtumissa!
t. Maarit

Palaa sivulle “Etelä-Suomi”