Sivu 1/1

XVS1100 Custom/Touring

Lähetetty: 09 Elo 2012 23:21
Kirjoittaja piilofarkku
Kuva

Tuommonen on ollu syksystä 2011 lähtien, ei oo aika käyny pitkäks. Jos ei rakenna ni ajaa... :D
vm 2000, ostaessa kilsoja oli n 24k...
Modattua hieman:
Baronin etu loksu, 2 tuuman siirtopalat, kypärälukko siirretty tankin alle, 3 tuuman raiserit, n 2 tuuman madallus taakse, Hard-Kromen 2,5' Strippers putket omatekoisilla huiluilla, Givin laukut, Itsetehdyt (sen näkösetkin) tuuliohjaimet 3mm polykarbonaatista, virtapistoke, HH:n Fatbar, sumuvalot ledi-parkeilla, kännykälle pidike lätkä tehty rosterista, valoille katkaisurele starttihetkeksi... Ehkä ens talven aikana takaloksu vaihtuu samantyyliseen ku edessä ;)

Kuva

Kuva

Kuva

Re: XVS1100 Custom/Touring

Lähetetty: 10 Helmi 2013 20:08
Kirjoittaja piilofarkku
Tallitonttu ollut taas vauhdissa! :lol:

http://www.kolumbus.fi/~w412968/Chevrol ... ar.html#27

Albumista selaamalla lisää kuvia...
Maalausta, xenon-valoa, penkin ja laukkurautojen modaus, uus tanko ja kahvat, ledi vilkut + sähkömuutokset niille, tuulisuoja pois ja tietenkin huoltoa sekä korjausta! :twisted:

Enää odotetaan teiden sulamista...

Re: XVS1100 Custom/Touring

Lähetetty: 07 Huhti 2013 19:51
Kirjoittaja MP 2000
Komea on pyörä

Re: XVS1100 Custom/Touring

Lähetetty: 08 Huhti 2013 13:48
Kirjoittaja Zer0 the Her0
piilofarkku kirjoitti: Maalausta, xenon-valoa, penkin ja laukkurautojen modaus, uus tanko ja kahvat, ledi vilkut + sähkömuutokset niille, tuulisuoja pois...
:idea: ...ja nuo Givin muovikanisterit pois? Muuten oikein onnistunutta muutostyötä, sanoisin.

Re: XVS1100 Custom/Touring

Lähetetty: 08 Huhti 2013 18:52
Kirjoittaja piilofarkku
Juu, noiden kannujen kaa oli pitkä henkinen taisto... :twisted:
Mutta lopuksi voitti käytettävyys jokapäiväisessä ajossa, E21:een mahtuu pikkusälä ja duunieväät. ei tarvi repun narujen kaa tapella! :D
Ja E460:een mahtuu kauppakassi heittämällä, onneks sitä ei tarvi joka päivä raahata perässään... Ja tietenkin jos mökille tarvii mukaan työkaluja tai muuta isompaa tai 4 lavaa mökäöljyä, on no E36:t viel varalla! ;)
Ideamyssy työstää rauhassa Baggeria, saas nähä toteutuuko tän pyörän kohdalla!? Suunnitelmat tuppaa elää... :D
Ps. E21:t ei oo sit vesitiiviitä, sai porata reiät pohjalle ku tuppaa kerätä monsuunisateissa kosteutta...

Re: XVS1100 Custom/Touring

Lähetetty: 28 Helmi 2015 19:40
Kirjoittaja piilofarkku
Jottei aika kävisi pitkäksi, pitää taas jotain säätää...
Kevättä kohden tulee kiirus, huolto vasta alkutekijöissään
KuvaUntitled by janimkynen, on Flickr

Ohjauslaakeri rasvattu, sitten alkuperäinen ohjaustanko takaisin!
KuvaUntitled by janimkynen, on Flickr